tering tering, wa ben ik een lam loeder zeg, en dan zit ik nog wel vaak bij me broertje RS3 met zijn headset te doen, vergeef me asjeblief??????????? edit: zo'n ding kost ook een lieve duit hoor als je er niet eentje hebt
dit lijkt me erg lache, moeilijke horror film maken, en dan loopt ze naar het raam toe, ze doet de gordijn open, aaaaaaaaaaahhhh. zie je haar man vastgebonden, draai je je om zie je een of andere pipo met een mes staan en dan en dan en dan............... sorry liet me meeslepen
Dit is een spel die alle kanten uit kan gaan. Ben echt wel benieuwd naar het eindresultaat. Wordt wel helaas nog lang wachten.
nieuwe screens van the movies op www.cubezone.nl waarschijnlijk ook op andere sites maarja daar heb ik ze gezien! het zijn de eerste ingame screens!
Your point? Anyway, The Movies ziet er goed uit en speelt lekker. Je kan inderdaad je eigen stem opnemen voor de stemmen in de films die je maakt, en ook je eigen muziek toevoegen.
2005 ofzo... Releasedatum is onbekend. Kan zelfs zijn dat dit spel nooit uit zal komen. We merken het vanzelf wel ooit.
Dit lijkt me een tof spel, ik zou graag een regisseur zijn(Voorbeeld Tarantino) en nu kan het eindelijk
lekker mijn eigen films maken. ik heb dan wel wat plannen daarvoor. wat voor soort films zouden jullie dan graag maken??? ik horror, lekker buffy the vampire slayer achtig.
Heb hier een movie gevonden die in The Movies is gemaakt, met commentaar van Peter Molyneux. Ik weet niet of die al eerder bekent was. Link Zelf vond ik het heel vet. Volgens mij wordt er wel niet echt met tekst gewerkt, want de mannetjes zeggen niet echt iets. Lijkt me wel dat er erg veel mogelijkheden zijn.
Geinig filmpje, lijkt me wel een toffe game, alhoewel ik wel een beetje bang ben dat het niet echt de mogelijkheid geeft om echt een 'goede' film te maken. Ik krijg een beetje het idee dat je, zoals in het filmpje, alleen maar B-films staat te maken.