ok dan zet ik hem denk maar gelijk op normal of nivo hoger, want ik wil er wel lang mee bezig zijn... als ervaren H&S/RPG'er begin ik nu tegenwoordig rpg's etc steeds sneller uit te spelen...dus misschien maar gelijk op een hoog nivo... en hoe zit dat nou met die armors etz, zijn dat er wel lekker veel..
Vindt armor beter uitgewerkt in BG: DA dan in D&D:H. Denk dat het allemaal ook wel uitgebreid is tov deel 1.
ik krijg die Witte Vampier op het laatst maar niet dood ik heb allerlij upgraded (laagste is + flawless wapens met handige effecten alleen werken geen van al die effecten (behalve bleed en acid dmg dan) en mijn upgraded shield werkt ook niet echt super geloof ik (+4 flawless chain mail geloof ik met een flink aantal stenen erin) ik ben trouwes Vhaidra... HIJ WILT MAAR NIET DOOD!! dan hek hem een kwart dood... raakt ie mij een keer en heeft alles weer terug... bah
Joh? Kan je allerlei stenen in je armour en wapens doen waardoor ze speciale krachten krijgen? Moet ik dan denken zoals bij Diablo 2?
Zover ik weet niet wc-bril. DE: das toch de eindbaas? Daar moest je als ik me niet vergis met ice-magic werken omdat ze tegen sommige magics resistent was. Zelf vond ik eindbaas dan ook erg makkelijk.
Ik heb hem net binnen, helaas zonder boekje. (Deel 2) Jammer dat er geen tut. inzit, want ik heb deel 1 niet gespeeld.. dus weet nog niet echt hoe alles gaat.
Is het eerste level, als je begint met spelen niet een soort van inleiding met de controls en voorwerpen enzo?
Misschien is 2 nu een actie? Maarjah, ze kunnen niet met alles de goedkoopste zijn, en dat is ook in gewone winkels te zien.
ja het begin is gewoon een inkomertje... als je het hele begin hebt gedaan en naar baldurs gate gaat dan begint chapter 1 pas... maarehh... ik deed ff een nieuw armor maken en toen was die eindbaas vampire slet zo weg.... 2 potions en 2 van me waardevolle minuutjes kostte het me ineens... raar dat een ander type armor je ineens de zege kan bezorgen (ik had al een ice wapen en ook een scimitar of justice, hoeveel + weet ik van beide nie meer) ja 2 wepon met vhaidra ja
hoelang heb je over the game gedaan in totaal? en welke moeilijkheids graad( je bent nu toch klaar he??)
Als ik me niet vergis deed ik er tussen 20 en 40 uur over. Weet het niet precies wat tijd die in game bijgehouden werd klopte niet helemaal met tijd die ik speelde.
Ik heb me zeer goed vermaakt met deel 1... Mooi graphics en geluid, alleen beetje eentonige gameplay... Sfeer is wel tof en vooral met 2 man is dit spel echt te gek! Zeker aanschaffen ( of in iig deel 1 )
ik wil dit spel ook gaan kopen, maar voor multiplayer optie op de website zie ik alleen staan dat er een mogelijkheid is voor 2 players full-screen... is dit wel op 1 x-box? vind het wat zonde om een 2e bij te kopen
ja, je ziet gewoon 2 ventjes in je beeld lopen! En ik zou hem zeker halen want het is gewoon een lekkere game! Vooral multiplayer
Hmm ik hoor hier mensen allemaal praten over hoe simpel het spel wel niet is en je het makkelijk op een hoger niveau kan zetten, maar ik heb Baldur's Gate: DA (deel 1) en vind het op normal (iig coop) echt niet te doen, je wordt zo snel afgeslacht door al die monsters... of komt dat omdat ik nog maar in het begin van het spel ben en dus een zwakke character heb?? Of ben ik (en degene die mee doet met COOP) gewoon een zware noob??
toen ik net de eerste keer coop normal speelde ging ik idd een aantal keer dood, maar nu op easy is het wel redelijk easy... maar als je coop speelt en er gaat er 1 dood, is er dan geen optie op te respawnen??