EA Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 26 feb 2004.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat vinden jullie van EA Games.
    Om eerlijk te wezen VOND ik het een goed bedrijf.
    En jullie?

(zeg ook ff waarom)

2. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Offtopic: Was er niet al een thread over de uitgemolkenheid van EA Games.. Komt een beetje op zelfde neer. Edit/: Uitgemolken Games...! (Hier kun je al wat meningen peilen over EA en Uitgemolken Games!)

Ontopic: Ik vindt dat EA iets te veel z´n spellen uitmelkt en niet vernieuwende producten op de markt brengt omdat zij denken dat het goed is zoals het is! at is het niet Fifa is al weer 3 jaar de zelfde game en Harry Potter heeft ook weinig verandering te wegen gebracht. The Sims is ook niet meer leuk na al die uitbereidingen en gelukkig biedt The Sims 2 (Edit/: Hier is nog een leuke topic over deel II Sims, wat moet er komen? ) uitkomst. Medal of Honor is ook aan drastische vernieuwing toe.. EA heeft met James Bond 007: Everthing or Nothing een goede stap in de richting gedaan hoewel ik betwijfel of er nog meer goeds op het pad staat!

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Op 1 of andere manier trekt mij de games neit echt, heel veel van hetzelfde, bijna geen verandering in de games, en dan heb je ut naar 2 3 games wel gezien. Als ze veel vernieuwing er in brengen wordt het voor mij een stuk interessanter en dat denk ik ook voor andere gamers!!Inderdaad zoals McRed als zegt, JB: EOR is inderdaad wel weer een JB maar volgens heel anders dan de vorige KB's, voor mij een redelijke stap in de goede richting!!Maar er meot nog wel zeker verbetering in, hoop dat dat ook gebeurt!

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind EAgames, een goed bedrijf wat goede games maakt, het is alleen jammer dat ze nog steeds niet zover zijn dat ze over xboxlive gaan.,
    En als je aan ons vraag om onze mening er bij te zetten, waarom doe je dat dan zelf zo beknopt.
    Zeg ook even waarom je het een GOED bedrijf VOND

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Om mezelf even te quoten bij de review van JB: everything..etc;
    EA brengt veel bagger uit, waar. Maar het gaat wel steeds beter, het lijkt zowaar wel dat ze zich ook eens richten op kwaliteit! :eek::)
    Van mij mogen ze zo doorgaan, al zou ik wel willen dat ze eens kapten met al die filmlicentie-games, liever dat ze zelf een orgineel spel maken/verzinnen :)

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik vind wat ze met de Need for Speed Serie gedaan hebben wel goed maar ik ben bang dat nu eerst weer NFS Underground 2-4/5 komen en dan pas weer iets nieuws.

Ik ben ook wel benieuwed naar de EK versie van Fifa later dit jaar.Ik denk zelf dat ze daar wel iets nieuws uitproberen wat ze voor Fifa 2005 in gedachten hebben

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ze melken een hoop uit. Maar slecht is het nog steeds niet hoor! Spellen als Harry Potter zijn prachtig voor de wat jongere onder ons. De FIFA reeks kan beter, maar hij is al erg goed.

Verder komen ze ook met toppers hoor! Zoals Need for speed Underground, Lord of the Rings RotK, SSX3, de nieuwe James Bond. Superslecht is het dus niet!
    Het enige probleem wat ik met EA heb is dat ze Live niet ondersteunen! Flauw...

8. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar gaan ze toch binnenkort doen

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Laten we dat hopen, worden de games weer een stukje aangenamer van EA

10. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    EA vondt ik een goed bedrijf toen ze de eerste medal of honor uitbrachten, toen het vervolg MOH Underground, toen vondt ik EA helemaal geweldig. MOHAA zorgde ervoor dat ik EA helemaal ging vertrouwen maar toen kwam MOHF, die vond ik leuk maar miste gewoon dat wat ik bij MOHAA wel had. MOHRS vindt ik slecht, is niet echt een leuk spel. ( baggere A.I heb ik gehoord ) Daarom kijk ik een beetje uit naar MOH Pacific Assault, hopelijk bewijst EA zich dan dat ze een goed MOH spel kunnen neerzetten. Hoewel ik eigenlijk gewoon BF42 op de Xbox wil zien.

11. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    Nba street twee vind ik ook een heel geslaagd spelletje van hun.
    Ik zou het prettig vinden als ze zich wat minder met lanchdates etc bezighouden en wat meer met de gameplay. Ik vind het wel een redelijk bedrijf en sommige spellen zijn interresant.
    Maar jah, dat is mijn mening :)

12. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Na, vind EA nou niet de beste, het ene spel wel (MoH) het andere weer niet. Fifa is bijvoorbeeld gewoon uitgemolken shit

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Even over het uitmelken.

Ik kan er mij wel iets bij voorstellen.Denk maar als jij de baas van EA zou zijn en kunt kiezen tussen een nieuw spel de waar vraag is of hij bij het publiek aanslaat of een nieuwe NFS of James Bond uitbrengen waar je zeker weet dat de nodige cash binnenkomt dan weet ik wel waar ik(en de meeste van jullie) voor zou kiezen.
    Vooral als je ziet hoeveel publisher in de laatste jaaren failliet zijn gegaan

En dan nog EA heeft veel sportspellen(nba,nhl,fifa ezv..)daar kun je toch niets nieuws op verzinnen.voetbal=voetbal.

Ik vind het al goed als ze met nieuwe sportspellen als nba en nfl street komen

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    EA games is zo`n PS2 bedrijf.
    Want alles gaat online met de PS2 van EA games.
    En natuurlijk niet op de x-box.
    Ook is het altijd zo geweest ze hebben bekende games.
    Maar wie zegt dat die goed zijn.
    Iedereen komt die games omdat het een beetje vet eruit ziet.
    Vooral om die cover!

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Dat slaat echt nergens op.

Dat EA spellen alleen op de PS2 online zijn is nartuurlijk treurig maar er komt denk ik binnenkort verandering in

De meeste games zijn toch bekend geworden omdat ze goed zijn:lees maar eens een paar rewiews over Tiger Woods 2004 ,Nba 2004 ,Nhl 2004 ,NFS:Underground en veele andere games.Ze scoren gemiddeld overal een dikke 8 of hooger

Dat veel mensen naar de grafics kijken bij een spel hoor ik vaker maar dat ze een spel kopen vanwege het cover
    :confused: daar heb ik nog nooit van gehoord

16. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    sinds dat ze live weigeren is het ruk!!

en vele grote titels slaan de plank mis!!

17. GetzPaid2Play

GetzPaid2Play You Know You Want It

Leuk Bevonden:
    0
    Van NHL IJshockey op de Megadrive, The Sims op PC tot 007: Everything Or Nothing op de XBox, Electronic Arts doet wat mij betreft zijn naam eer aan. Niet alles is even sterk (bij welke uitgever is dat wel het geval?), maar de spellen zien er over het algemeen zeer gelikt uit, zonder daarbij de speelbaarheid uit het oog te verliezen. Wat ik vind van EA? Een sterk merk dat zeer herkenbare en grensverleggende titels aan het gamesaanbod heeft toegevoegd. Credit where credit is due.

Deel Deze Pagina