1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond good and evil naar de Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door billywanzi, 27 okt 2003.

  1. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gisteren bij de frs gekocht, en tot nu toe (zo'n 5 uur spelen) vind ik hem heel MATIG, het leek me vet cool, dus ik ben er ook echt voor gaan zittten, maar ik vind het helaas niet zo cool als stikstof, zaols ik gehoopt had. Als ik de game niet snel leuker ga vinden, gaat hij gewoon terug!
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    wat kost ie bij FRS?
     
  3. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik werd vanaf het eerste moment meegesleept in de fantasy-wereld die in BG&E gecreeerd is... maar ja, smaken verschillen natuurlijk...
     
  4. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net bijna een uur vastgezeten omdat ik 1 stomme zekering niet kon vinden... dit spel irriteert me mateloos.

    de 9'ens die voor dit spel zijn uitgedeeld Zijn in mijn ogen echt onterecht. In de power unlimited stond dat ik bij hun mijn geld terug kon vragen....
     
  5. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zwaar te twijfelen, is het een spel zoals rayman, pitfall? Is het een originele platformer of meer een actie / adventure?
     
  6. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    tis geen plantformr: er is namelijk geen springknop

    en het is van ubisoft,
    dus er zitten heel veel irritante SNEAKlevels in:mad:
     
  7. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    hmm nu twijfel ik weer heel erg of ik 'm nou morgen zal kopen of niet... wat zouden jullie nemen; beyond good and evil of XIII?
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Persoonlijk vind ik deze game simpelweg een pareltje. Er zijn de laatste tijd echt maar weinig games geweest waar ik met zoveel plezier mee heb gespeeld. De game is niet echt moeilijk te noemen, er zitten soms lastige stukken in, maar je hebt het snel genoeg door en het frustratiegehalte ligt daarom gelukkig niet echt hoog. Het spel heeft een goed verhaal, een heerlijke sfeer, een mooie animatiestijl, sneaklevels, minigames, gewone races, achtervolgingsraces in verborgen grotten en ook het zoeken en fotograferen naar alle diersoorten is gewoon leuk om te doen. Er valt dus genoeg te doen en ik raad deze game dan ook echt aan voor de mensen die van dit soort actie/adventure games houden.
     
  9. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ongeveer een 1 uur zitten te spelen en het is gewoon zelda;). Mooie animatie, goede controlle en leuke filmpjes.

    Zal dadelijk effe metal arms: glitch in the system spelen, want die schijnt ook een hele goede spel te zijn.
     
  10. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    mooi dan weet ik nu dus zeker dat ik 'm ga kopen want toen ik een n64 had was ik echt helemaal verslaafd aan zelda :D
    maar toch snap ik niet hoe deze game kan worden vergeleken met zelda.. beyond good and evil is toch veel meer met robotten etc. terwijl zelda meer zo'n .. zelda-spel is ;)
     
  11. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het is eens wat anders. Ik vind het zelf vooral leuk om nog even snel een foto te maken voordat ik een dier afmaak. De gevechten zijn erg simpel (alleen A), maar het ziet er toch goed uit. Ondanks de simpele opzet van het vechtsysteem is het niet snel een herhalingsoefening.
    De moeilijkheidsgraad is idd niet hoog. Je speelt het spel lekker weg.
    Graphics zijn behoorlijk goed, in de vuurtoren was een aantal keer de muur verdwenen. Maar een dikke twee uur later ben ik geen nieuwe foutjes meer tegen gekomen.
    Gameplay is erg afwisselend. Er zitten wel wat kleine puzzels in. Je bent af en toe rond aan het kijken wat je nou moet doen. Maar je zult er niet snel vast komen te zitten.
    Zelda heb ik niet veel gespeeld. Maar ik snap hoe deze twee vergeleken worden. Een lekker wegspelende game, met een erg goed verhaal en controls die iedereen in no time doorheeft
     
  12. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Beyond good and evil niet egt een leuk spel..
    Ik heb em bij een vriend gespeeld op de ps2.
    Ik vond em al heel snel saai worden. Ook een erg "korte" speelduurw:{ . Maar dat je foto's kan maken was wel lachen. En er zat soms ook wat humor in de filmpjes. Maar ik vond et niet zo'n goed spel om em op de X-box te gaan kopen.
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat het verhaal geen goede opbouw kent. Je wordt er direct middenin gegooid.
    Mijn voorkeur gaat uit naar een zelda achtig begin (wordt wakker, waar ben ik).
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    De demo die ik gespeeld had op de pc vond ik erg leuk... Heb hem ook al gepreorderd :)
     
  15. mieke

    mieke me is a jedi

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    uh.... tja... er ligt hier in mijn huis een xbox game van Beyond Good and Evel in de kast duzzz ja
    ik denk dat die op de xbox is uitgekomen ja.....
    mieke
     
  16. mieke

    mieke me is a jedi

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    p.s. als je de game hebt is het heel leuk om 'm in het nederlands te laten draaien.... klikt heel leuk......
     
  17. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Die varken is egt lachen op zijn Nederlands! HAHA
    Ik moest toen egt heel hard lachen bij zo'n filmpje8)
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    tot de conclusie waren we tijdje terug al gekomen
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een coole game man! Zit er nu sinds gister achter en hij blijft boeien. Alleen kan ik niet echt de vergelijking trekken tussen deze en Zelda, op het rondreizen na dan. Spelopzet is echt totaal anders. In een goede manier.. :)
     
  20. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je der sinds gister achter zit is die morgen of vanavond al uit!!!
     

Deel Deze Pagina