[Centraal] Project Gotham Racing 2 @ Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 26 nov 2003.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja paar, paar time attacks vindt ik wel waanzinnig moeilijk. Zeker in de arcade mode omdat daar vrij veel auto's zijn die ik niet snel zelf zou kiezen.

    Platina halen is volgens mij vooral auto keuze. Al meerdere malen dat je een keer of 5 tot 10 iets probeert met volgens jou een snelle bak en je komt niet in de buurt. Andere auto, hopa first try is a winner!

    De American muscle car series moet ik nog vrij veel (8 stuks), vind dat maar rare wagens (hoewel de stingray wel geinig rijdt, alleen moeilijk met gassen).

    /edit op xblracing.com zijn er al vrij veel, zag ik, die de game hebben uitgespeeld en idd tot live :cool: :D (wel jammer dat ik dan alles in de replay moet gooien wil ik uploaden, paar kudochallenges, houd van die dingen, echt waanzinnig gescoord vind ik)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  2. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, heeft iemand hier al voorgehad dat ie z'n ghost niet kon uppen? Ik deed net nog 2 races in Classic, en in de ranking sta ik er 1st en 3de mee. Maar hij gaf de melding dat de ghost niet kon geupload worden.... Ligt dit aan Live zelf, of aan m'n internet dat lastig doet? Als het aan het internet zou liggen dan is dat wel raar aangezien hij de tijd wél heeft kunnen uppen...
     
  3. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 8 ghosts zijn wel allemaal geupload. maar af en toe zie je ook iemand staan met geen ghost.

    Als je Time trial doet zou ik niet weten hoe dit had kunnen gebeurden.

    Als je World Series doet, en je hebt een level gehaald, en later wil je nog eens op een hoger niveau doen door retry te drukken, dan heeft Live de ghost nog niet geupload.

    Maar dit lijkt me sterk, aangezein je op Gold waarschijnlijk geen eerste plaats hebt weten te bemachtigen.
     
  4. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een paar keer gehad dat ik geen ghost kon downloaden, en dat lag egt niet aan mijn verbinding want ik kon bij andere races wel ghosts downloaden dus... ik denk dat het aan live lag (trouwens ik zag je laatst op live)
     
  5. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    stomme vragen bestaan niet zegt men dus : hoe unlock je eigenlijk tracks voor de multiplayer?
    Ik heb 25 goud , 4 platina, een hele rammel zilver, maar nog niet 1 track geunlockt (??) ben al de halve kuddo-challenge door.
    Hoe werkt dit? Soms in arcade mode?

    zag trouwens "go ahead eagles" op #1 in de american muscle challenge, RESPECT man, kom niet vooruit met die boten.
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Weet er iemand of de stad Sydney ook mulityplayer (live) beschikbaar komt na een bepaalde tijd of prestatie?

    Standaard kun je daar dus niet racen via live.

    kheb alles op zilver uitgespeeld, 35 gold en 3 platinums.
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Tracks unlock je door te winnen op de track, sp of mp(live). Bij time attack (sp) zie je welke tracks allemaal zijn vrijgespeeld. De moeilijkheidsgraad doet er niet toe, dus wil je een track, race ff op metaal ofzo en win.

    Tijd is niet meer van belang zoals in deel 1
     
  8. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ook de arcade racing alles ff op platina gehaald. Die SP is te doen als je je het zelf gewoon niet te moeilijk maakt. Gewoon de goede lijn vinden én op tijd remmen, anders gaat hij snel al slippen en daar verlies je veel tijd mee. Gewoon grip houden. Die ghost challenges zijn btw f*cked up. Op meer dan de helft rossen ze de muren in of snijden ze af op nurburgring. Zulke foutjes zijn dan wel jammer. Maar het is wel ownage. Weet er iemand of er al iets van XBW is georganiseerd? Dat is altijd wel vet.
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nou bedankt _O_

    Ja ik vondt ze nou ook niet echt lekker rijden maar het is wel gelukt :9
     
  10. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    hej ik gaat btw een paar dagen geleden tegen jou gereden, je was niet vooruit te branden man :D

    nee echt!
     
  11. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ze mogen trouwens wel eens wat alfa's in de game gooien, die mis ik :'-(
     
  12. nicknec

    nicknec Wassaaa!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten! vraagie hoe kun je bij pgr2 als je host bent voor n live game n GUEST toevoegen..??
     
  13. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kan je,als je pgr2 opstart e je inlogt op Live!,je gewoon op start op je 2e controller drukken en je guest doet mee.

    Weet het niet voor 100% zeker,maar er staat daar op het scherm van druk op start voor een guest :)
     
  14. bigben04

    bigben04 bluh

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het wel 100% zeker ;), het klopt inderdaad wat je zegt.
    Wat ik wel mis is de mogelijkheid om met 2 Live accounts tegelijk te spelen. Als je 2 accounts op 1 box hebt zal altijd een van beide als guest moeten spelen.
     
  15. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de makers van pgr:2 zijn er denk ik niet vanuit gegaan dat er op 1 xbox meerdere live accounts zouden zijn. dus in mijn ogen niet echt een gemis ofzo..
     
  16. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jah zeker

    btw ze moeten nu echt met downloadble content moeten komen...:mad:
     
  17. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    MEER AUTOS EN BANEN KOMOP
     
  18. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ff een communicator gekocht, maar het valt mij eigenlijk wat tegen, bij PGR2 verstond ik de helft niet van wat er gezegt werd. ligt dat aan mijn (draadloze) verbinding???
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik mensen in de lobby niet of nauwelijks versta is de kans groot dat ze tijdens de races laggen. Verbinding zal het dus zijn. Meestentijds versta ik mensen luid en duidelijk.
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    dat heb ik soms ook... trek je communicator er ffies uit en daarna weer in en meestal versta alles weer :)
     

Deel Deze Pagina