[SSX Tricky] Control frustraties

Discussie in 'Algemeen' gestart door Histone, 19 jul 2002.

1. Histone

Histone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even vooropgestelt, ik vind dit een geweldig spel....als hij het doet.
    Want wat laat mij mijn controller nu door de kamer smijten?
    Als je alle knoppen loslaat dan moet het desbetreffende character stoppen met zijn tricks en zich gaan voorbereiden op de landing right? Right! Want dat staat in de manual.
    Wat doet die boarder nu? Die boarder blijft vastzitten in 1 bepaalde trick, ik geloof dat het een tailgrab heet. In ieder geval zo eentje die je triggert met de flippers.
    Je kunt hier alleen maar uitkomen door allebei de flippers tegelijk in te drukken, maar aangezien je dit pas merkt zo'n 2 meter boven de grond ben je hier meestal te laat mee en dondert die arme drommel weer bovenop zijn nek (whiplash!).
    Uitermate frustrerend en het verknalt het hele spel.

Mis ik hier wat? Is mijn XBox anti-tricky? Is mijn board krom?

Als er hier iemand is met een gelijksoortige ervaring, laat het me weten.
    Als iemand een permanente oplossing heeft...bring it on....please.

Alle hulp zal gewaardeerd worden.

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb ik geen last van.. Misschien dat een van je triggers blijft hangen ofzo..

3. Histone

Histone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar begint het wel op te lijken. Ik heb in het officiele SSX Tricky forum van EA Sports Big gevonden dat er (in ieder geval 1) meerdere mensen last hebben van dit probleem.

Als ik zo af en toe mijn flippers met flink wat vaart loslaat schijnt het probleem zichzelf voor enige tijd op te lossen.
    Desalnietemin zijn de flippertjes in dat spel wel erg gevoelig ingesteld. Jammer dat je de gevoeligheid nergens in kan stellen. Was mooi geweest als algemene optie in het XBox hoofdmenu.

(MS, als je dit leest...tip voor de XBox II! ;))

Deel Deze Pagina