1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond good and evil naar de Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door billywanzi, 27 okt 2003.

  1. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan of je in 1 keer doorspeelt. Ik heb zelf Prince of Persia in 15 uur uitgespeeld, terwijl daar ook minder voor staat. Het ligt aan je manier van spelen, ik heb al een paar stukjes overgedaan uit dit spel, meestal als ik denk 'dat kan ik beter', doe ik het ff over, vind ik wel leuk te doen, het verveelt namelijk niet.

    Ikzelf speel het meestal ff-ies 1-2 uur, ik heb er wel al 40 uur UT2k4 demo opzitten sinds de release geloof ik.
     
  2. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA ok.
    Maar als ik een nieuw spel heb, ben ik niet meer bij de TV weg te halen. Dan heb je zo'n spel met een korte speelduur als Beyond good and evil wel heel snel uit.
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    waarschijnlijk doe ik er ook langer over dan dat er voor staat...gewoon relaxed beetje reizen en mooie foto's maken
    no need to rush....

    en idd...lijkt niet op Zelda
     
  4. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bijna 6 uur aan het spelen en nu voor het eerst rond aan het sluipen bij guards (in de fabriek). Is het spel echt dan zo snel opeens uitgespeeld?
    Als ik rondkijk hoeveel dieren er nog zijn, en hoeveel parels ik nog moet vinden. Dan red ik dat toch niet in 4 uur, Vergeleken met de tijd die ik tot nu toe bezig ben geweest om zover te komen.
     
  5. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    WIE LULT DER NOUW DAT BEYOND GOOD AND EVIL OP ZELDA LIJKT???
    ALS JE DAT VINDT BEN JE ECHT NIET SNUGGER!
     
  6. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heeft em iets in 13uur uitgespeeld omdat hij bij 1 plek ff niet wist waar die heen moest. En hij was ook weleens zijn schip kwijt. (en dan moesten we die ook weer gaan zoeken.:confused: ) Dus dat duurde iets langer...
     
  7. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, in het weekeind maar ff pitfall uitspelen en omruilen voor Beyond Good And Evil (binnen 14 dgn kun je games omruilen bij fsr). Als ik dit zo lees lijkt het me een leuke avontuurlijke game!
     
  8. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb 'm vandaag gekocht en het heeft echt een geweldige sfeer, je hebt ook echt het gevoel dat die hele wereld om je heen 'leeft' en die muziek past er ook heel goed bij
    het verhaal vind ik ook toppie :)
    het enige minpuntje vind ik alleen dat ik nog steeds problemen heb met die camera... maarja volgens mij is er nog voor geen enkele game die je third-person ziet echt een perfecte camerastand gemaakt
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    IK krijg hem ook over een paar dagen binnen, alle reviews zijn zeer positief gestemd, dus dat moet wel goed komen. Alleen jammer dat er geen optie is voor de engelse taal...
     
  10. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    die is er wel je kan kiezen tussen NL en Engels!!!
     
  11. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb zelf de NGC versie, en daar is het Nederlands of Frans. Niet dat de Nederlandse stemmen slecht zijn, integendeel, er is echt werk van gemaakt, alle personages hebben gewoon de juiste stem, er schort alleen hier en daar wat aan de grammatica, en soms is de woordkeuze best idioot.
     
  12. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar ik kan kiezen tussen NL en ENG.
     
  13. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox versie is Engels/NL en GC versie Frans/NL. Stomme zet van Ubi!!
     
  14. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker....hoezo Kiddy imago!

    nogmaals stomme zet UBI!
     
  15. edding3000

    edding3000 Guest

    als je 6 uur met de fabriek bezig bent, dan heb je nog ff te gaan.
    Kleine spoiler
    Je krijgt een aantal parels tegelijk op een gegeven moment
    ik was in 3.30 uur uit de fabriek.

    Btw hoe heet het liedje dat je hoort in de akuda bar en in race 2?
     
  16. edding3000

    edding3000 Guest

    Dat is waar, en de voice overs van Pey'j zijn niet echt geweldig. Die van Jade zelf zijn echter helemaal geweldig.
    De humor is trouwens ook echt goed. Lang geleden dat ik zo heb gelachen bij een spel. vooral deze vind ik cool. "Hey Jade, je hebt niet alleen maar een leuk koppie..." :cool:

    En dubbel H is ook zo cool. _o_
     
  17. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ff in spoiler gezet..

    ja en ook 'n mooi stukje is als je naar die fabriek toe gaat met je hovercraft dan komt er zo'n robot aanvliegen die je dan optilt en weer weghaald; "Hartelijk dank voor uw medewerking"
    en als je 'm dan neerschiet en als ie dan drijft op het water, dan kan je tegen 'm aanbotsen, hoor je die robot zo "Hartelijk dank voor uw medewerking" :D
    en hoe dat varken soms rent.. echt briljant :D
    bijv. in die fabriek als je langs al die slingerende stroomdraden moet rennen, echt geweldig hoe snel dat varken dan rent :D
    oja en bij Double H is ook zo'n mooi stukje.. als je 'm vind en bevrijd en als ie dan zo'n kopstoot tegen een deur geeft en dan schijnt het dat achter die deur geen grond zit waardoor hij meteen naar beneden donderd_O_
    geweldig...
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2004
  18. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Prince of Persia: The Sands of Time had ik in 9:15 uur uitgespeeld. Ben benieuwd hoelang ik op BG&E zal zitten:D

    Ik heb zelf de afgelopen maanden niet veel gelezen over dit spel, express niet, ik had gelezen dat het van de makers van Rayman kwam en toen wist ik al gelijk dat dit een leuk spel ging worden. Later links en rechts gelezen dat het spel hoge cijfers kreeg in de pers. Toen ik het spel dan ook zag liggen hier in de winkel heb ik die gewoon gekocht en ik heb er geen spijt van gekregen. Ik speelde het spel de eerste 10 minuten in het engels maar heb het toen snel overgezet naar het Nederlands, met deze goeie stemmen is dat veel leuker.

    Ik heb er al enkele uren opzitten en zit nu ook in de fabriek..moet nog 1 foto maken.

    Ubisoft is goed bezig met zijn spellen....spellen van hele goeie kwaliteit en die ook nog eens lekker geprijsd zijn (POP 50 euro, BG&E 30 euro).
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het schijnt dat als je hem bij gcshop hebt besteld, dat alleen frans en nederlands de mogelijkheden zijn. Maar okej, Nederlands kan ook leuk zijn, als het tenminste neit van die belgen stemmen (nix tegen belgen) zijn, want dat is irritant weet ik nog van put-put in de zoo.
     
  20. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb er 13:30 uur over gedaan om hem uit te spelen, maar ik heb hem dan ook bijna helemaal uitgespeeld: ik moest nog 4 parels en 6 dieren, ik heb dus geprobeerd om alle parels te vinden (die 4 parels die ik nog moest kon ik geloof ik winnen met een soort sjoelspel in de akuda bar)
    De 10 uur lijkt mij voor de eerste keer vrij weinig. Ik denk dat als ik hem voor de 2e keer zou spelen dat het dan veel sneller dan 10 uur kan...
     

Deel Deze Pagina