[OO7 agent under fire]

Discussie in 'Algemeen' gestart door splinter cell16, 27 feb 2004.

1. splinter cell16

splinter cell16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het eerste level als je naar binnen gaat kan je naar rechts waar je ook heen moet en naar links dan kan je een "armor room"
    in maar daar heb je een pasje voor nodig weet iemand waar je die kan vinden.

En heeft iemand nog codes waar je die OO7 dingetjes in de levels kan vinden.:confused: :confused: :confused:

2. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Bij AUF is het zo, gewoon overal heenlopen en onderzoeken, je kan daar bijn aniet vastlopen, zo makkelijk is dat spel!:) Dat pasje kan je vinden in de rechter deur als je dan een stukje doorloopt 'moet je een quard doodmaken en die heetf dat ding bij zich!

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    In het begin van het level zie je een bewaker achter een bureau zitten. Hij heeft dat pasje en je krijgt hem alleen maar als je hem weet uit te schakelen zonder hem neer te schieten. Als je buiten bent kun je op twee manieren naar binnen. Door de deur of via een ventilatieschacht op het dak. Als je via de ventilatieschacht gaat kom je achter de bewaker terecht en kun je hem met een klap op het hoofd uitschakelen. En zo krijg je het pasje.

Overigens bestaan er voor deze game geen cheatcodes.

4. splinter cell16

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik kan alleen in het eerste level die rond draaiende OO7 dingen vinden verder nergens heb je misschien een tip??

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aangezien het al een behoorlijke tijd geleden is dat ik de game heb gespeeld weet ik al die plekken niet meer, maar ik heb wel een link voor je gevonden waar ze allemaal instaan.

007 icons vindplaatsen

Het is weliswaar voor de PS2, maar dat maakt niets uit.

6. splinter cell16

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt

7. splinter cell16

Leuk Bevonden:
    0
    die site doet het niet bij mij, weet iemand nog een andere site waar de vindplaatsen op staan van die OO7 icons.

8. splinter cell16

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar het is al gelukt.

Deel Deze Pagina