1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    [Xbox] Beyond good and evil

    Ik zit met die spel in the slaughterhous vast, ik heb al 2 keer een foto gemaakt maar kan niet in de 3e erea komen. Bij de eerste moet je vaag omhoog met dat bootje en daarna moet je langs allemaal mijnen... MAAR HOE MOET HET DE 3E KEER?! :confused:
     
  2. picht

    picht XBW ADDICT

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, is beyond good & evil al uit dan??? :confused:

    Volgens mij niet.

    Maar helaas kan je niet helpen.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien heeft hij het over de ps2 versie?

    Maar ik kan je verder ook niet helpen. Sorry.
     
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    d'r staat wel xbox voor (in de titel).....

    kan je ook niet verder helpen, sorry...
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De jongen heeft hulp nodig, ga dan niet de vraag stellen of ie hem heeft voor de Xbox :confused:, maar help hem als je dat kan, anders post gewoon niet.
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Re: [Xbox] Beyond good and evil

    Ondanks dat je post een beetje vaag is denk ik wel te weten wat je probleem is. Ik zat daar namelijk ook vast.

    Aangezien twee van de ingangen in hetzelfde gebied liggen zou je denken dat de derde daar ook moet zijn, maar dat is dus niet zo. Je moet namelijk teruggaan naar het gedeelte daarvoor waarbij je het hek moest openen om uiteindelijk in dat gebied te komen waar je nu zit met je hovercraft. Ik bedoel dus dat gedeelte met de ronddraaiende rode lasers. Daar had je ook een ingang naar een ruimte met allerlei dozen waaronder een hele grote. Daar moet je samen met HH naartoe gaan. HH kan trouwens die lasers kapot rammen. Vervolgens ga je naar die ruimte en duw je samen die grote doos onder het open gat bovenin de muur. Daar vind je de ingang naar het derde gedeelte waar je een foto moet gaan nemen.

    Daar kom je waarschijnlijk ook vast te zitten, maar met een beetje logisch nadenken vind je de juiste weg wel. Ik kan het wel gaan verklappen, maar het is natuurlijk leuker om het zelf uit te vinden. En mocht het niet lukken dan vraag je het hier nog maar eens. :)
     
  7. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
  8. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in de mines, waar ik zo'n robot met alleen 2 armen tegenkom. Daar komt voor het eerst Agent Double-H je helpen in een gevecht. Mijn vraag, hoe moet je die robot verslaan?
     
  9. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Double-H moet zijn aanval (B) uitvoeren op een been, en jij tegelijkertijd zijn andere been aanvallen.
    Het monster valt daardoor en er gaat een luik open. Dan op het oog in het midden schieten. Na een paar keer heb je hem verslagen.
    Ik zit nu zelf ook even vast. Ik moet voor de 2e keer een fuse zoeken om uit de fabriek te komen. Waar ligt die ergens? En hoe kom ik bij de parel die in de kamer na het laboratorium ligt? Er staat nu een stroomveld voor de ingang die ik niet uitgeschakeld krijg.
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Die tweede fuse vind je op dezelfde plek als waar je de eerste hebt gevonden. Je hebt waarschijnlijk de eerste gepakt uit de voorkant van die "generator". De tweede zit aan de achterkant, in de buurt waar ook die triangular key eerst lag.

    Dat stroomveld schakel je uit door die twee cylinders tegen de linker en rechterbuitenkant van het elektrisch hek te duwen.
     
  11. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja, ik heb hem nu gevonden |:- |:-
    Nu nog even die parel ophalen. Bedankt _O_
     
  12. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ik kom ook niet verder..
    ik moest naar zo'n fabriek toe maar telkens als ik daar naartoe ga word ik door een soort robot opgepakt en waar teruggebracht
    hoe kom ik langs 'm? :confused:
    edit// laat maar, het is me zelf al gelukt

    je moet als je die bazooka op je boot hebt zitten hem neerhalen door even A ingedrukt te houden
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2004
  13. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Schiet hem maar uit de lucht...Ik weet niet zeker of dat met het standaard kanon kan. Of dat je eerst een kanon moet kopen mij Mammago garage.
     
  14. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ok bedankt, maar het was me net zelf gelukt :)
    ik had die bazooka al gekocht maar ik wist niet hoe ik 'm moest gebruiken, dus ff in boekje opgezocht:)
     
  15. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast bij de Factory, ik heb al een foto gemaakt maar dit wordt een personal foto... ?
     
  16. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel het goede gefotografeerd?

    In het eerste deel moet je een foto van double-H maken als hij gemarteld wordt. In het tweede deel moet je dat groene scherm fotograferen waarop je de inhoud van de dozen kunt zien, en een alpha section member zonder helm (je wordt er door double-H op gewezen als dit moet)
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan heb je 'm dus niet goed gemaakt. Als je op iets mikt wat je voor je report moet fotograferen zal er bij de foto meteen 'report photo' staan. Dus je hebt iets compleet anders gefotografeerd denk ik :)
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou... ik ben ook bezig met het spel... ben nu pas uit je eigen huisje en wil dus in mijn hoovercraft. Ik kom er niet in. Wat doe ik fout? Wat moet ik daar doen om met hoovercraft weg te gaan?
     
  19. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al stroom?
    Je moet eerst genoeg geld verdienen zodat je weer stroom hebt. Daarna kun je de garage in.
    Of bedoel je dat de hoovercraft niet weg gaat. Dan moet je samen met Pey'j een groot apparaat dichter bij de hoovercraft zetten zodat deze stroom krijgt.
    Maar ik dacht dat je hem al lang had voor de ps2? Nog niet aan begonnen :eek: :p
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Bedoel je dat je nu nog steeds voor de deur van de factory staat? In je andere thread had ik je al uitgelegt dat je een foto moet nemen van die rode barcode. Je moet natuurlijk wel goed inzoomen en de camera scherpstellen om voor een goede foto te zorgen.
     

Deel Deze Pagina