Pitfall, the lost expedition

Discussie in 'Algemeen' gestart door BFalcon, 26 feb 2004.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Aangezien ik nadat ik een aantal reviews heb gelezen, interesse in deze game heb gekregen, zocht ik hier op het games forum naar een thread die over deze game ging.

Ik kreeg maar 1 resultaat, en deze thread ging dan over fouten die te vinden zouden zijn in het spel... Dus nog geen thread over ervaringen, meningen, etc. over deze game.

Dus bij deze. Wie heeft deze game? Wat zijn hun meningen over het spel / de mogelijkheden / etc... Of wie is van plan deze game nog te gaan halen?

Mij lijkt het spel echt wel gaaf. Ook aangezien het aantal goede platform/adventures op de xbox echt zeer gering zijn...

EDIT: Hier een review die wel aardig is... :)

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  2. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik werd vanaf het eerste moment meegesleept in de fantasy-wereld die in BG&E gecreeerd is... maar ja, smaken verschillen natuurlijk...

3. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het over Pitfall...
    Dus niet over Beyond good and evil :)

4. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ow sorry, my mistake |:- khad 2 windows open staan en reageer in de verkeerde

who's bad?

5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm lijkt me een matig spel en het ziet er een beetje kinderachtig uit.

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is dus wat ik in eerste instantie ook dacht. Maar het schijnt toch wel een gaaf spel te zijn... Iemand die de game heeft hier op dit forum?

Edit: btw, als iemand de game heeft en hem kwijt wil, gewoon ff reageren! Ik heb in xbazar ook een thread lopen omdat ik deze game zoek...

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  7. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook. Gisteren uitgespeeld, op een paar items na.

Alles ziet er goed uit, geluid is prima, sfeer is dik in orde en de gameplay is ook goed. Verhaal wordt verteld via een dagboek en zeer leuke tussenfilmpjes. Als je van leuke platformers houdt kan ik je deze zeker aanbevelen! Lang geleden dat ik zo genoten heb van een spel.

Hi is wel vrij makkelijk, maar daarom niet minder. Ik heb er ongeveer 20 uur over gedaan. Denk dat als je goed doorspeeld er 15 - 20 uurtjes mee zoet bent.

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok dan! Maar de drang om verder te spelen is dus wel aanwezig? Veel games hebben dat niet. Ik hoor inderdaad ook veel verhalen over dat de game te gemakkelijk zou zijn etc...

Maar aangezien je zegt dat je er toch zo'n 15-20 uur mee bezig bent geweest, is dat toch een redelijke tijd. En ja ik ben ook zo iemand die een game echt helemaal uit gaat pluizen...

Al lijkt me wel dat als je de game eenmaal uitgespeeld hebt, er niet veel meer inzit om hem nog een keer te gaan spelen of wel? Nou ja als je hem wilt verkopen dan hoor ik het wel :)

9. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem uitspeelt en alle secrets vind unlock je pitfall twee, ook deel een kun je nog gaan spelen. Maar inderdaad, als je hem uit hebt gespeeld is het niet de moeite om 'm nog een keer uit te spelen, tenzij je je over een jaartje weer 'ns verveeld ;)

Maar de drang om hem uit te spelen is er zeker, alleen al om het einde van het verhaaltje te weten te komen.

Deel Deze Pagina