Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    er ligt ergens een politie ster, als je het tweede koffertje hebt, en je gaat naar links zie je er één.
     
  2. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ergens , met een beetje mazzel klapt hij tegen een muurtje op, een brug ofzoiets, als jij je auto voor de zijne zet , uitstapt en op zijn minst 2 banden lek schiet dan is het een eitje, maak hem alleen niet dood, heb hem zelf een keer van een brug afgereden.
     
  3. willewel

    willewel Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je de missie van het winkelcentrum waar je die winkeliers moet bedreigen en de ruiten inslaan?
     
  4. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    zoek in de mall, de doorzichtige ruiten uit, en schiet die kapot, trek niet teveel van de politie aan.
    op je map staat aangegeven welke doorzichtig zijn, maar je moet als nog ff goed kijke wel het zijn
     
  5. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb hem inmiddels al gehaald. In 't begin probeerde ik ook zn banden lek te schieten maar dat lukte niet. Het is trouwens ook weer niet zon goede racer die Hilary.

    Heeft iemand tips voor die eerste missie van Printworks? Dat je informatie moet halen ofzo op die boot. Er staan daar pittig wat mannetjes met m4 enzo.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2004
  6. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met een heli op het dek gelandt. Hij gaat alleen wel kapot, dus je moet 'm OF, van de rand afgooien, of snel wegwezen. Daarna moet je gewoon naar beneden LOPEN....
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Weet er iemand waar je een Blista Compact kan vinden?
    [​IMG]
    Heb al zovele auto's geprobeerd over heel de stad (+ vooral downtown) maar ik heb'm echt nog nooit gezien.

    Edit: Juist als je denkt dat je 'm nooit vind reed hij ineens voorbij m'n hideout van Sunshine Cars :)
    Hij is inderdaad niet gemakkelijk te vinden, gelukkig is de volgende reeks gemakkelijker.
    Thx anyway
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2004
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Poeh.... IK heb hem vanmorgen gevonden, vlakbij de showroom, maar hij rijd iig ook in downtown....


    edit:/ het was bij het vliegveld waar ik hem vond. En de achterkant van de auto loopt rond, iets wat je niet zo duidelijk kunt zien op het plaatje. Suc6
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2004
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is het handigst als je je katuma (ofzo), dat zwaard gebruikt. Daarmee kan je ze makkelijk inslaan, zonder dat je veel sterren krijgt. (max. 2 denk ik ) Suc6
     
  10. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Blista Compact zie je niet zo vaak, weet ook niet echt waar ie precies rijdt, volgens mij kan je hem overal tegenkomen, hier nog een plaatje waar ie nog wat beter is te zien => Blista Compact
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ooh dit is gewoon mooi man! heb dit al gehaald:
    - alle Main Story Missions
    - alle Assets & Extras
    - de Fire Truck Missie
    - heb alle gebouwen
    - heb nog maar 31 packages
    maar ik sta nu nog maar op 60%:mad:

    MAAR... ik heb wel de HUNTER:D!!! dies zo vet! heeft iemand tips hoe je een beetje goed kan richten met de hunter?
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu echt een hele tijd gezocht naar de Landstalker, ik kan me herrineren dat ik er ooit in heb gereden, maar waar... En hij lojkt ook al zo op de Rancher. Heronder de Landstalker en de Rancher.

    [​IMG]
    [​IMG]

    edit:/ ik zie nu dat de Landstalker 3 ramen heeft achter elkaar. Snel zoeken:p
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2004
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    huh? ik heb de laatste missies gedaan en zit nu op 60% en ik kann u bij de Hunter(Apache) op 't vliegveld, maar er hoort dan ook een Rhino(Tank) te staan, maar die staat er dus niet! of krijg je die pas als je 100% hebt?
     
  14. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry voor de offtopic maar mrbadboy, ik krijg amped 2 nog van je
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    De LandStalker staat bij die crossmotor parcours. Dat is vlakbij Love Fist missies bij het grote stadion. Ergens in dat gras daarachter ligt zo'n parcours en daar staat een brommer en die landstalker.
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je alle pakketjes al. Want als je 90 pakketjes heb dan krijg je volgens mij die Rhino Tank.

    Ik heb nu zo'n water heli. Die is echt vet. Ben zn naam ff vergeten. Je vliegt er ook mee in die missie: Martha's mug shot. Maar hij kan nu ook nog op water.
     
  17. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle letters uitgespeeld + bijna alle tekens. Ik heb alleen nog in Little Haiti volgens mij het cafe, ben de naam ff kwijt. De missie die ik nu moet doen heet: Trojan Voodoo. Als ik deze heb gehaald, heb ik het spel dan uitgespeeld?
    Zo ja, thnx
    Zo nee, welke missies en hoeveel komen er nog?
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, dan ben je even ver als mij.. je moet nog alle hidden packages etc. behalen..
     
  19. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    effe klein vraagje..ik speel nog niet zow heel lang maar ik heb een gang rating van -5800 ofzow ik weet niet of dit goed of slecht is en weet ook niet wat het betekent iemand hier dit weet?????
     
  20. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    @ xboxgangsta: Ja maar niet: je gaat naar een letter of teken, loopt in het roze rondje, krijgt je opdracht en moet hem uitvoeren?
    @ nightwolf: Waar zie jij een gang rating? Het kan zijn dat ik dit (nog) niet heb ontdekt, maar ik heb nog nooit iets gehoord over een gang rating..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina