HALO Eindlevel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dwaalgast, 28 feb 2004.

1. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

Ik heb echt heel vaak dat eindlevel proberen te halen, maar ik haal em steeds maar niet. je hebt zes minuten. Na een tijdje moet je stoppen (dat doe ik dan niet en rij door (tijdwinst)), en dan komt er na een tijdje een sprong die ik maar niet haal en dan ga ik dood en moet ik weer opnieuw!!! Echt frustrerend. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt!

2. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat je die sprong moet maken, als je net over de rand heen vliegt, gaspedaal helemaal naar acher en camera naar beneden mikken. Daardoor vlieg je niet zo ver door met de warthog en overleef je de val.

3. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je naar beneden valt dan kom je op zo'n platform en dan moet je nog een keer springen

4. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    mijn tactiek daar is juist gassemn als een gek, vooral NIET je gas loslaten als je daar vliegt. (magoed het lijkt nogal random te zijn, cameravoering zou btw geen enkele invloed moeten hebben, ik zou niet begrijpen waarom wel)

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    als je bij de laatste sprong bent kom je in een soort U als je daar in bent moet je remmen en helemaal naar achteren rijden als je bijna op het randtje staat geef je gas en vlieg je zo na de overkant

6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Het lukte mij doordat ik net voor inpackt uit de Wahrtog stapte!

7. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar achter leunen. Als je te ver naar voren hangt vlieg je uit je wartog en ben je dood.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Naar achter leunen?? Heb het al 4x gedaan en heb gewoon gegast als een idioot, is maar 1x mislukt.

9. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar er is niet eens een schans ofzo voor die sprong... Je moet gewoon met vol gas dat gat overbruggen? (wat me dus niet lukt)

10. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft meer met geluk te maken.
    Mijn eerste sprong in single-player ging vlekkeloos, maar toen ik het in co-op speelde ging het 2 keer achter elkaar mis...

Het kan eraan hebben gelegen dat ik met mijn eerste sprong de Warthog iets schuin heb laten landen (dus eerst met bv. de linker voorwiel) en gewoon doorrijden voor de volgende sprong, wat ook goed ging.

Deel Deze Pagina