Hey mensen, Ik heb echt heel vaak dat eindlevel proberen te halen, maar ik haal em steeds maar niet. je hebt zes minuten. Na een tijdje moet je stoppen (dat doe ik dan niet en rij door (tijdwinst)), en dan komt er na een tijdje een sprong die ik maar niet haal en dan ga ik dood en moet ik weer opnieuw!!! Echt frustrerend. Wat moet ik doen? Alvast bedankt!
Op het moment dat je die sprong moet maken, als je net over de rand heen vliegt, gaspedaal helemaal naar acher en camera naar beneden mikken. Daardoor vlieg je niet zo ver door met de warthog en overleef je de val.
mijn tactiek daar is juist gassemn als een gek, vooral NIET je gas loslaten als je daar vliegt. (magoed het lijkt nogal random te zijn, cameravoering zou btw geen enkele invloed moeten hebben, ik zou niet begrijpen waarom wel)
als je bij de laatste sprong bent kom je in een soort U als je daar in bent moet je remmen en helemaal naar achteren rijden als je bijna op het randtje staat geef je gas en vlieg je zo na de overkant
Ja, maar er is niet eens een schans ofzo voor die sprong... Je moet gewoon met vol gas dat gat overbruggen? (wat me dus niet lukt)
Het heeft meer met geluk te maken. Mijn eerste sprong in single-player ging vlekkeloos, maar toen ik het in co-op speelde ging het 2 keer achter elkaar mis... Het kan eraan hebben gelegen dat ik met mijn eerste sprong de Warthog iets schuin heb laten landen (dus eerst met bv. de linker voorwiel) en gewoon doorrijden voor de volgende sprong, wat ook goed ging.