1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Rainbow Six] vast in level Garage

Discussie in 'Algemeen' gestart door mamamias, 29 feb 2004.

  1. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit vast in garage level.

    Nadat die ene gozer wegloopt welke je moet volgen.
    Daarna wordt 't pittig, ik moet nl. veel mannetjes killen en ook nog eens snel achter die knakker aan.

    Maar het komt hier op neer, ik ben druk bezig met die ventjes om te leggen maar ondertussen wel te laat om die knakker te achterhalen.
    En dan is dus de missie, welke dus niet geslaagd is.

    VRAAG? Wat is nu eigelijk de bedoeling?.... dat ik samen met die Fransoos al slachtend een weg achter die knakker aan vind?
    Of moet het anders?

    Wie weet raad?
     
  2. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Zorg dat je vlakvoor dat je al die vijanden krijgt gesaved hebt want je zal het een aantal keer moeten proberen. Dan moet je zo snel mogelijk iedereen neerschieten. Probeer het bijv. met een grenatelauncher maar met alleen geweer moet het ook lukken. Ren dan zo snel als je kunt achter die man aan. Blijf niet te lang hangen bij vijanden, soms moet je ze gewoon voorbij lopen. Als je helemaal aan het einde bent dan moet je de chauffeur van de wagen (dus niet die man!)neerschieten en dan heb je het gehaald. Gewoon een kestie van blijven proberen. Het zal steeds beter gaan. Het is wel noodzakelijk dat je nog veel health hebt en als je teammaatje dat ook heeft is dat ook wel handig
     
  3. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je wat vertellen ik rende aan een stuk door achter die vent aan joh ik had hem zelfs 1 keer ingehaald8)
     
  4. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    in recruit waarschijnlijk
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    je kunt volgens mij het beste eerst die kamer zo snel mogelijk clearen en dan al lopend door die gangetjes die andere terroristen afschieten of voorbij lopen.
     
  6. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks!
     
  7. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een klote level .. maar zoals iedereen het zegt... gewoon RENNEN :D.. thats how i did it... heb ook eerst tig enemies willen omleggen..maar thats not the way to do it..
     
  8. marty22

    marty22 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit daar nu ook "vast", dat rennen ga ik NU proberen :eek:)
     
  9. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik eerst ook gedaan maar toen ik die ruimte voorbij was stond die gast die je achterna moet gewoon nog te dagdromen in het gangetje. ik 'm kapot geschoten... fout..
     
  10. xecutioner

    xecutioner Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon alles neerknalle. en snel bewege zodat uwe maat kan helpe, als je aan de parking komt, chauffeur neermaaie.
     
  11. NickenburG

    NickenburG Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    iK zat daar gister ook vast. je moet gewoon je maat naar binnen sturen zodat hij iedereen schiet, jij rent door, zegt regroup hij komt er aan en schiet de rest dood en dan achter Vargas aanrennen en De Chaufeur schieten.
     
  12. raymondhouben

    raymondhouben Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij bleef die vent staan, ik stormde naar binnen met mijn teammaat we schoten die man wat bij die vent staat neer en hij gaf zich over. toen de boeien omgedaan en de level was al klaar. probeer het maar eens het is me tot nu toe pas 1 keer gelukt dat ie zich over gaf.

    groeten.
     

Deel Deze Pagina