1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beyond Good and Evil Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 9 feb 2004.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik heb dat spel inmiddels al paar maanden :eek:
    Ik ben er nooit meer verdergegaan omdat ik dus niet met hoovercraft wegkom.
    Hoe kan ik met "Peys" dan wat verslepen etc om is weg te gaan?
    Ik heb wel genoeg stroom.
     
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon tegen die kist gaan duwen, dan komt Pey'J je automatisch helpen. Je moet die kist effe duwen, en dan komt er via een stroomkabel stroom op ofzo. Weet niet meer. Je krijgt iig een filmpje.
     
  3. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    uhm ik weet niet of deze vraag wel in dit topic thuishoort.. maarehm ik ben nu zegmaar bij die missie dat ik naar het slaughterhouse moet (daar moet ik nog aan beginnen)
    bij hoeveel % van het spel ben ik dan ongeveer?
    aangezien iedereen zegt dat ie zo kort duurt.. :)
     
  4. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je ongeveer op de helft

    WAARSCHUWING SPOILER






    kweet nie of ik dat hier moet vraagen maar weet iemand of er nog een gevolg komt aangezien wat er met pey'j gebeurt op het einde :confused:
     
  5. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    wauw op de helft al.. dan duurt 't spel wel heel erg kort
    volgens mij heb ik 't nog maar 3 uurtjes gespeeld :confused:
     
  6. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    nou das de 2de missie en er zijn er 3 dus
     
  7. JmA

    JmA exposed coyote

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je doen om die baas te verslaan in de factory, die soul ripper ofzo?
     
  8. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    je moet tegelijk met die gast die bij je hoort tegen z'n poten slaan zodat ie valt (je kan die gast die bij je hoort dat commando geven met B) dan valt ie neer en dan moet je op die bal schieten (Y en dan met de zwarte knop schieten)
     
  9. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    De eindbaas is best wel klote... heb niet genoeg k-bups
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk is het toch echt niet hoor. Gewoon blijven bewegen en op tijd wegspringen (X) als hij neervalt of met zijn voet stampt. Volgens mij heb ik geen een k-bup nodig gehad.
     
  11. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die eindbaas is wel vervelend dat ie die controls omdraait en dat alles er gek uitziet lijkt net of ie je stoned heb gemaakt:)
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Vet spel en dat voor 27,99 bij de Media Markt, als ze nog meer van deze spellen maken, dan kan de illegale buisness op zijn gat. Lang Leve Ubi Soft, hopenlijk volgen er meer van zulke acties.

    Vraagje ben nu bij de fabriek Pej is net gepakt ik moet nog 1 foto maken hoever ben ik dan nu?

    Speel hem trouwens in het Nederklands is d3e stem van jade niet die van Katja Schuurman? en die van dei garage man is zeker weten van Howard Komproe (Postbank meneer).

    is er al een algemen draad voor deze game want de help draad geef meestal spoilers.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  13. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ongeveer op 30%
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens hoe pak ik die parel van het groen monster op de bodem of lost dit zich gedurende het spel wel van zelf op?

    30% toch ver al.............................voor het begin in 5 uur
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Om die parel te kunnen pakken moet je gewoon terug gaan naar je hovercraft en de tunnel ingaan die tegenover je aanlegplaats ligt. Dan kom je in die ruimte terecht waar het monster en de parel zijn gevallen.
     
  16. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ja idd 30% is al best ver ja, maar het word verderop uiteraard wel wat moeilijker dus daar zal je dan wel wat langer mee bezig zijn.
    en als je het spel echt helemaal wilt uitspelen zul je ALLE parels en mdisks moeten hebben gevonden en alle dieren gefotografeerd (schrijf je 't nou zo? [​IMG]) moeten hebben
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  17. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in de Fabriek en stuit tegen een groen monster aan die het varken Pey J pakt, vervolgens springt het monster zo nu en dan heen en weer, maar ik kan het monster maar nooit goed raken. Zo nu en dan lukt het me een x, maar das echt toeval.

    Ik kan het monster maar niet verslaan, hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen?
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Als ie even stilstaat schiet je zo'n disc op hem. De camera springt dan naar boven, en je ziet dat hij richting jou springt. Ren snel uit zijn buurt, en schiet nog een disc. Hij staan dan even stil, zodat jij hem een paar klappen kan geven. Zo heb ik het gedaan.
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit een beetje vast, ik zit in de de fabriek, ik ben al voorbij dat groene monster. Dan kom ik in een kamer en daar staat een soort huis je waar je een pasje voor nodig hebt, dus ik pak dat pasje ergens vandaan en doe de deur open en dan komen er iets van 5 robots uit die versla ik dan. En ik druk op een knop van dat huisje en dan gaat (volgensmij) de stroom aan maar wat moet je daarna doen? Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  20. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    naast dat ding waarmee je de stroom uitschakelt moet je iets pakken, dat kan alleen als de stroom uitstaat
     

Deel Deze Pagina