Weet iemand misschien iets af van XB connect. Ik heb gehoord dat het iets van gratis live is. Maar dan is er iets en denkt je X-box dat het gewoon een LAN-System Link is terwijl je online speelt. En is dit wel betrouwbaar?? Bedankt als er iemand op reageert.
Ik gebruik het samen met X-Link. Werkt prima en is nog gratis ook. Sommige games doen het niet goed bij XBC, maar wel bij X-Link. Als je geen CC heb of geen Live, dan is dit de makkelijkste en goedkoopste oplossing . Je hebt alleen wel een router nodig en de juiste kabel.
Het werkt allemaal ok (en het is gratis). Maar je hebt wel vaker last van lag, je hebt geen communicator, je kunt geen gebruik maken van de speciale Live modes die veel spellen bezitten, je kunt geen DC downloaden... Wat mij betreft is live zeer de moeite waard.
Ok. Dan zal ik ff moeten sparen voor Live. Maar heb je voor Live een Netwerk kaart nodig of alleen een Router?
he wist e dat je 2 jaar garatie op je xbox(van Microsoft, niet van de winkel) hebt mischien ook wel op die kapotte conrtoller van je Bel microsoft :0800 023 3894 (wtf waarom typ ik dit, never hurts to help) maja je kunt een router of een netwerk kaart gebruiken (check anders de xbox mag issue NR 1 van 200 daar staat het ook in Greetz Sebas (hoop dat je er wat aan had)
Ik weet het niet, maar volgens mij als ik Rainbow speel over XBC of X-Link, hoor ik me mates wel praten hoor. Nee je hebt geen com. maar dat boeit niet want die heb je er zo bij gekocht net als bij live dus :?
Er is een aparte thread voor Xbconnect. Ga daar maar eens lezen; want alles wat jullie hier orakelen is daar al lang geschreven (of weerlegd).