1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbox Six 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat bedoel ik nou 8)
    De g3a3 en m16 zijn erg slecht voor dicht bij, van veraf zijn het één van de beste wapens. Je moet wapens hebben die goed zijn van veraf en dichtbij. Famas schiet meschien wel snel, maar daar moet je aan wennen dan gaat het een stuk beter.

    Ik heb gister van iemand gehoord dat er binnekort nieuwe wapens te downloaden zijn. Maar dat zal wel gelul zijn.... :{
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2004
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    G3A3 is een n00b Gun. Echt geen goed wapen, vliegt als een gek heen en weer als je in zoom schiet. L85a1 gebruik ik ook altijd:
    Blijft stil, schiet snel, veel kogels, heel precies.

    Er komt wel een patch uit binnenkort waarin ze een aantal dingen gaan fixen maar volgens mij komt er geen downloadable content bij. :mad:
     
  3. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een gerucht gehoord dat de scoreboards weer gereset worden. Ik hoop wel dat dit gebeurt, want nu staan er allemaal cheaters in de top10
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja scoreboards gaan gereset worden als die patch uitkomt.
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de UMP fijn, in single player only though...:)
    geeft lekker geluid:)..

    tnx voor de gene die die soort van walkthrough heeft gepost van level: Penthouse.. ik ga het proberen..
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik schiet de laatste tijd met g36c, eerst schoot ik vaak met g3a3 en ak-47. Maar g36c speelt net iets lekkerder dan de famas, en is goed voor alle afstanden.
     
  7. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik switch vaak van gun maar kom vaak tog trug op de m16 en in presidio is die m60OE egt lekker :D
     
  8. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    GX heeft het hele spel uitgespeeld met de G3A3, en de bullshit van dat ie trilt als je vaak wilt vuren, je moet gewoon goed schieten dan heb je niet meer dan 1 a 2 kogels nodig..
    Dus die bullshite over NooB-gun.. tsss.. iedereen heeft gewoon een eigen favo weapon.. klaar... M.A.W er is niet 1 gun die goed is, ze zijn allemaal goed.. ik bedoel je kunt net zo goed met een .50 Desert Eagle gaan rond lopen.. als je je dat het fijnste vindt.. klaar toch?!..
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor singleplayer is de G3A3 goed (hoewel je beter een wapen met een demper kan nemen), maar als je het via live tegen elkaar speelt is hij veel minder goed.
     
  10. stevengerrard

    stevengerrard E-L city

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Het voordeel van de m16 en G3A3 is gewoon dat ze veel krachtiger zijn dan de famas enz. dus als ik korte salvo's afvuurt heb ik echt niet veel last van de terugslag hoor. De m16 vind ik daarom ook echt nie slecht op korte afstand hoor
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2004
  11. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    De PSG-1 is ook wel lachen.. misschien wat minder voor multiplayer games (zou het niet weten wat ik heb NOG geen live :D).. maar GX heeft het laatste leven uit gespeeld met de PSG-1 :D, lekker sniperen :D..
     
  12. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: leven = level .. sorry :D
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    je kan editen hoor :)
    maar ik gebruik meestal da M12A1 voor grote lvls en de AK-47 gebruik ik voor kleine lvls...
     
  14. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    M12A1 die bestaat toch niet? of bedoel je M16?
     
  15. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    :D.. durf best mijn fouten toe te geven :D.. maar goed... dat was ff offtoppic :D
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    de m16A2 ofzo... ik weenie precies hoe die heet :)
     
  17. GrafX

    GrafX _.-|[ GX ]|-._

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld gewoon zo'n ding waar kogels uit komen die je vijanden doden... zo'n ding bedoel je he :D... M12 M16 wat maakt het uit zolang ie zijn werk maar doet toch ? :D
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    precies daar gaat het toch om, ik ben met allemaal slecht dus wat boeit het :)
     
  19. gerjan

    gerjan Guest

    de godmode code moet dit zijn:

    UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A

    B & A dus andersom.

    en met pijltjes doen, niet thumpstick.

    Ik dacht ik zeg het ff, ik gebruik ze bijna nooit overigens, alleen ff getest.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2004
  20. Trossarms

    Trossarms Guest

    ik heb altijd best veel moeite met de goeie instelling van de thumbstick wete jullie een goeie (ik ben halo gewend)
     

Deel Deze Pagina