1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

athene 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcel d1, 29 feb 2004.

  1. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er op de XBOX nog een olympiche game van Athene 2004 op de markt komt ,zo ja heb je een linkje voor mij?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Neen, alleen PS2.
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    gelukkig maar

    gelukkig maar, heb bij iemand op de PS2 een game van de OS, gespeeld (winterspelen). daar was echt niets verheffends aan, alleen maar continue op één knop rammen om zo snel mogelijk te gaan, dat kan m'n ouwe atari ook wel:9
     
  4. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan zijn het ook nog eens de zomerspelen wat dus helemaal een stel duffe minigames bij elkaar worden...
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Er komt heust nog wel een game uit als de olympische spelen er echt zijn...
    Ik vind ze altijd wel leuk, maar ik heb nu echt al 4 van dergelijke games thuis liggen. Button bashing to the max!!
     
  6. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ESPN International Wintersports 2002 wel eens gespeeld, dat is lang niet altijd knoppen rammen hoor! Komt ook erg op timing aan.

    Zijn er naast dit spel uberhaubt "Olympic" of "Summer" Games voor de xbox te verkrijgen? Ik kan ze iig nergens vinden:'-(
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik heb die ook, leuk spel!
    Duurde ook wel even voordat ik eerste kon eindigen.
     
  8. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer, ik dacht dat zulke games altijd wel multi-platform waren. Ik las op tothegame dat ie inderdaad alleen voor de PS2 komt. Hoewel ik Sydney 2000 niet echt geweldig vond (rechterpijltje van mijn toetsenbord staat nog scheef door dat gebash) zou ik de nieuwe game wel kopen denk ik.
     
  9. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde zulke games op de commandore 64 kon ik om de week een nieuwe joystick kopen alle hendeltjes braken af
     

Deel Deze Pagina