Samsung C100 probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Mota15, 15 feb 2004.

1. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Heej,

Kan iemand mij please helpen:'-(

Als ik mijn telefoon bij et infrarood neerleg van me laptop dan komt er linksonder te staan dat de samsung c100 is geconnect, maar als ik EasyGPRS opstart en ik kijk bij Setup, dan kan die mijn infrarood poort niet zien. Dan staat er alleen COM1 en COM3.
    En ik wil heel graag nieuwe ringtones en wallpapers voor mijn C100

Please Help me O-)

Thx alvast

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet je probleem niet, maar mijn infrarood werkt ook niet :eek: !
    Ik heb het al een aantal keer geprobeert om met een andere C100 te connecten, maar hij vind niks. En heb het gisteren geprobeert met een SonyEricsson T610, en hij gaf 1 seconde aan dat ie hem had gevonden, maar daarna gaf ie bij de T610 gelijk aan dat ie hem weer kwijt was.

Dus het is niet alleen bij mijne zo...misschien moet je anders een data kabel kopen :). Ga ik ook maar een keertje doen. Ik vind überhaupt dat er ook helemaal geen opties bij IR zitten...maar dat zal wel aan mij liggen ofzo :{

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook die C100, maar waar kan je die wallpapers e.d. downloaden? Heb het met wap geprobeerd maar daz wel best duur :p

Krijg je bij die data kabel dan ook programma oid? Mzzl

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wallpapers kan je zelf maken. Mooi plaatje in juiste grootte en formaat zetten (weet niet precies meer welke maten). Ik moet ook maar eens een datakabel aanschaffen voor mn c100. Geen probs dat ie het 0900nummer niet kan draaien of dat het weer zoveel kost etc. Eenmalige kosten en je kan ringtones en plaatjes er onbeperkt op zetten. Hoop dan ook dat games er snel op te zetten zijn, want tot nu toe kan ik nog geen games vinden met wap, of hij geeft aan dat toestel nog niet geschikt is. Zelfs samsungmobile.com/wap kan ik nog geen games van downen, al moet dat wel kunnen volgens site.

5. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
  6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ergens bij Bestand --> en daar een of ander schermpje. Daar ergens kan je instellen waar Easygprs je telefoon moet zoeken. Die staat standaard op een van die poorten, maar dat moet je veranderen naar de infraroodpoort. Dan leest hij hem wel.

7. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat weet ik alleen er staat alleen COM1 en COM3 en geen infraroodpoort.

En me broer had et met een Nokia gedaan en met een Nokia programma werkte het wel.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik graaf deze thread even uit het diepe op...

Mijn probleem: mijn infrarood poort werkt gewoon en ik heb al eerder liedjes verstuurd via mijn infrarood poort. Maar nu krijg ik geen beltoon meer volledig verstuurd, en dan maakt het niet uit hoe klein die beltoon is. Alle soorten en maten geprobeerd, oude beltonen weggegooid, SMSjes eruit geflikkerd. Niks werkt meer... Waarom kan ik opeens geen beltonen meer versturen naar m'n tel? Uiteindelijk krijg ik de error: Muziekbestand naar telefoon sturen mislukt.

Dit alles dus in EasyGPRS, de nieuwste versie.

10. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Welke telefoon heb je? Wat voor beltoon-formaat(en) ondersteund je telefoon?
    Let me know :)

11. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Koop een data-kabel:)

Ik had ook een probleem via infrarood (Samsung V200), toen heb ik met de Samsung helpdesk gemaild en die raadde mij het aan om een datakabel te kopen en niet via infrarood doen. De snelheid is beter, en met infrarood heb je bepaalde beperkingen met het uitwisselen van bestanden (in beide richtingen). Ik heb nu een datakabel en dat werkt perfect.

Greetz

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind je eerste vraag wel grappig, om eerlijk te zijn, gezien de naam van dit topic. ;)

Anyway, ik heb dus een Samsung C100 en die ondersteunt 40 polyfonische beltonen. Ik heb voldoende ruimte vrijgemaakt, zodat er nieuwe beltonen oppassen, zelfs de oude verwijderd, maar het helpt allemaal niet meer.

13. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je misschien net de nieuwste versie van easyGPRS erop gezet? Dan kan je beter weer de vorige erop zetten (waar alles het wel op deed). Als je er geen nieuwere versie op hebt gezet, zou ik het ook niet weten :+

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nope, ik had eerst gewoon de oude versie waarmee ik het probeerde, helaas werkt dat niet. Dus ik heb maar een mailtje richting Samsung support gestuurd, hopelijk heb ik daar wat aan.

15. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Samsung C100 probleem

Is er dan een datakebl te koop voor de C100?

Zo ja, waar en voor hoeveel?

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    In handleiding staat ie ook. Vanmiddag ff snel bij MediaMarkt gekeken. Heb hem zo gauw niet gezien. Zal denk ook wel tussen 15 en 40 euro liggen.

17. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Pest me niet :'-(:+

Stuur je dan wel het goede formaat beltonen naar je gsm?
    Samsung ondersteunt alleen .mmf

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    I know, de bijgeleverde tonen heb ik allemaal geprobeerd. En ook andere mmf downloads. Maar die meegeleverde tonen werkte sowieso, nu ook niet meer. Helaas.

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Op magische wijze werkt het opeens weer. Waarschijnlijk doordat ik de laptop niet verbonden had met internet, dat de USB dongle een conflict geeft of iets dergelijks. Maar toch bedankt voor de hulp.

Wel vervelend dat er geen speciale C100 polyphonic ringtones te downloaden zijn. Vaak zijn die andere algemenere, voor meer types beschikbare ringtones, van slechtere kwaliteit, dat ze heel hard overkomen op je telefoon.

En een nadeel aan de telefoon zelf, blijkbaar vond meneer Samsung het niet nodig dat de telefoon tegelijk kon bellen en trillen...

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Sommige melodieën trilt en melodiet ie wel tegelijk, als je dat bedoeld.

Deel Deze Pagina