Xbox hapert!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tronky, 8 feb 2004.

  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze had dit LETTERLIJK gezegd dat het zelfs ergens in een boekje stond dat ik bij m'n xbox had dat ze niet verplicht waren nieuwe onderdelen of een nieuwe xbox terug te geven.
    Ik draag ook heel goed zorg voor m'n xbox en de kans bestaat dat jij de jouwe niet meer zult terug zien.(bij mij het geval)
    Ik zou dus alles op een memory card zetten!
    De xbox die ik nu heb werkt wel heel goed, net een dvd bekeken vol met krassen & geen enkele hapering maar er zit wel een kras op vanbuiten. Dus ga ik nog een krijgen.
    Ik dacht eerst dat ik een geheel nieuwe zou krijgen(daarvoor had ik dan ook gebeld) maar het bijkt dus niet het geval te zijn.
    ALs je nog vragen hebt zou ik je de helpservice zeker aanraden, hele vriendelijke mensen!(in tegenstelling tot die van UPS...)

    Oh, je kan niet vragen voor een samsung drive, daar kunnen zij nx aan veranderen.
     
  2. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal het ff uitleggen:
    Mensen sturen kapotte Xbox op
    Kapotte Xboxen komen op 'stapel'
    Van de stapel worden willekeurige Xboxen gerepareerd
    Jouw Xbox ligt onderaan de stapel
    De bovenste Xbox wordt gerepareerd
    Jij krijgt de bovenste Xbox
    Kortom NIET jouw Xbox
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch maar laf dat ze dan zeggen dat jouw xbox niet KAN gerapereerd worden want da's zever...
     
  4. gerjan

    gerjan Guest

    Dat hoeft nou ook weer niet (misschien lag jou xbox wel boven op de "stapel"), misschien kon het idd niet, maar dat wil niet zeggen dat je een nieuwe xbox thuis krijgt, jij krijgt gewoon weer een gerepareerde xbox van die "stapel".
     
  5. conqubite

    conqubite always unlimited !!!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar nu herhaal je wat je al eerder hebt gezegd. Ik zou graag willen weten waar je die wijsheid vandaan haalt. Waar baseer jij deze uitspraken op?
    Kijk, Tronky geeft aan dat de vrouw die hij gesproken heeft dit heeft gezegd. Dat noem ik een onderbouwing van een bewering. Dus als je nog een goed verhaal hebt waar je deze info vandaan hebt hoor ik dat graag. Het verhaal van Tronky leert mij dat ze je blijkbaar geen nieuwe hoeven te geven maar wie zegt dat ze mensen altijd een "oude" xbox retour sturen. Ze hoeven geen nieuwe te sturen maar wie weet doen ze dat (meestal) wel?? Ik weet het niet en ik denk de meesten van ons ook niet.

    Mijn "nieuwe" xbox heeft een manufactering date van 29-09-2003 (jammergenoeg wel met Thomson lade). Dit is dus nog een behoorlijk recente wat niet inhoudt dat het geen 2e hands kan zijn natuurlijk. Hij ziet er alleen wel nieuw uit. Hij werkt goed, het lijkt ook of de games sneller worden geladen. Daarnaast zijn ook alle standaard live opties in het menu en dat had ik voorheen volgens mij niet. Ik ben er dus niet op achteruit gegaan volgens mij.
    Vooralsnog heb ik geen reden te denken dat ik een 2e hands xbox gekregen heb hoewel ik niet zal beweren dat dit niet gebeurd want dat kan ik niet.

    Ik heb nog geen tijd gehad even te bellen. Eigenlijk wil ik dat nog wel even doen maar ik moet er nog even tijd voor hebben. Ik wil namelijk ook nog weten of ik direct met het nieuwe serienummer geregistreerd sta en of ik inderdaad nog weer 2 jaar garantie heb.

    Conqubite
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox nu opnieuw teruggekregen, doe hem open, wat zie ik?
    Opnieuw dezelfde kras op de dvd lezer vanbuiten!
    Ik dacht: ze hebben nx veranderd!
    Toen las las ik het blaadje en daarop stond dat ze wel m'n dvd drive vervangen hadden.
    Ik dacht: hm ze zullen wel gelogen hebben.
    Beetje teleurgesteld sluit xbox aan en doe drive open en wat zie ik?
    Juist!!!
    Een samsung drive:)
    Wel terug lege hd.
    Ben nu wel blij ermee, werkt perfect en leest ook goed dvd's.
     
  7. AlienStitch

    AlienStitch Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorig jaar ook eens men Xbox opgestuurd omdat hij zomaar uitviel. Toen ik 'm een paar dagen later terug kreeg was het wel degelijk de mijne met al men save games en de juiste serienr.
    Er zat toen een fiche bij met de vermelding wat ze eraan gedaan hadden, nl. moederbord vervangen. Moet er wel bij zeggen dat ik van belgie ben.
     
  8. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier kom je hierbij??? Das dus echt grote onzin! Ik had voor de zekerheid ook maar ff een sticker met mn naam en adres op de xbox geplakt, en kreeg gewoon MIJN xbox weer thuisbezorgd, inclusief savegames!
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Grote onzin grote onzin...
    Ik heb het zelf meegemaakt!
    Thuis kreeg ik een andere xbox, VOLLEDIG andere (ander serie nr, andere drive, lege hd...)
    En tegen mij zeiden ze dat niet alle onderdelen nieuw moesten zijn(er zat nl een krasje in)
    Dus is dit wel een relatief logische redenering van Tom Clancy.
     
  10. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschone schop ik dit topic weer omhoog, maar ik ben dus het bonnetje kwijt, en mijn dvd hapert ook, heb ik dan nog garantie, het staat misschien al in dit topic, maar heb geen tijd op het hele topic door te lezen
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt geen bonnetje ofzo nodig.
    Als je belt kunnen ze zien als je nog in garantie bent aan je serie nummer.
    En ook al ben je niet meer in garantie, repareren ze hem toch nog(wel tg betaling dan veronderstel ik)
    Bellen zou ik zeggen!
    Ik heb nu een samsung drive gekregen & ben wel tevreden van de service.
     
  12. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn de laadtijden daardoor ook minder?
    door dat vervangen?
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Geen tijd, of gewoon te lui?
    Volgende keer ewoon doorlezen ,want het antwoord staat er al.

    Nee, de laadtijden worden niet minder, omdat er in principe ewoon een andere DVD Drive inkomt. Ik eloof dat ze allemaal even snel zijn.
     
  14. gerjan

    gerjan Guest

    graveheart doet je G het niet goed? :p
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, hij wil wel eens haperen inderdaad. :eek:
     

Deel Deze Pagina