1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XIII] hulp gevraagd bij level 18

Discussie in 'Algemeen' gestart door Beowulf, 29 feb 2004.

  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo , ik zit vast bij level 18: SPADS Military Base - Sabotage. Het gedeelte waar je een microfoontje moet plaatsen achter de intercom in de beige tent. Ik heb de 4 wachten d.m.v. snipen gedood en verstopt achter de groene tenten in de omgeving. Dan ga de beige tent binnen via de achterzijde, pak de health pack en het document, en dan loop ik verder en dan zegt Major Jones dat ik die microfoon moet plaatsen. Zodra ik op X druk (waar dat handje dus verschijnt) gaat direct het alarm af en is de missie mislukt. Ik heb het al verscheidene keren geprobeerd en ook al een Walkthrough van gamefaq geraadpleegd, maar daar staat niets vermeld en zou ik gewoon verder moeten gaan. Wat doe ik toch fout ?? Help !
     
  2. sammetje

    sammetje Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    1
    ej, eigelijk souw je gewoon da ding kunnen plaatsen:confused: bij mij was t wel gelukt sodner da t alarm af dus d'r is dan een fout in t spel

    mzzl sam
     
  3. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand anders nog een idee ? :mad:
     
  4. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb dat probleem ook gehad...

    waarschijnlijk heb je de lijken van de gedode soldaten niet goed verstopt...
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij doe je dan toc wat fout bij het vermoorden van de wachten.
     
  6. stevengerrard

    stevengerrard E-L city

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ja moet wel speel het deel ervoor overnieuw en verstop de lijken dit x goed:) dan moet het lukken
     
  7. YourTjuH..!!

    YourTjuH..!! JoeHoe...

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst moet je zeker zijn of je wel alle wachter hebt vermoord. dan kun je ze in het huisje verstoppen waar ook een alarmknop zit en de camera's. zo moet het wel goed gaan. tenzij er een fout in het spel zit
     
  8. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    tis al weer ff geleden dat ik het gedaan heb
    maar ik sluip naar de tent (kill nobody indien mogelijk anders verberg de mannetjes)
    je moet aan de achterkant van de tent zijn ,daar zit een gat waar je in kunt
    zo kom je in de hoofd tent waar je de bug kunt plaatsten ,
    ga weer via de zelfde weg terug
    nu komt het filmpje en krijg je de melding dat het gelukt is
    nu kan je weer naar hartelus alles neermaaien.
    ik weet dus niet 100% zeker of dit de manier was
     
  9. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal geen fout, je moet gewoon die bewakers niet doden.
    als je door de deur gaat loop je direct naar de achterkant van de tent, je kunt de 1e bewaker doden, maar dat heeft geen zin.
    dan pak je het secret document en de medkit, en plaats je de microfoon
     
  10. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is gelukt. Het kwam door het bloed wat op de grond lag doordat ik de wachters met een headshot had uitgeschakeld. Ik heb ze nu gewoon gewurgd en met het pistool neergeschoten en weggesleept, dan lukt het wel. Bedankt allemaal.
     

Deel Deze Pagina