[XOne] Xbox live (wat zijn de kosten)

Discussie in 'Games' gestart door waccojacco, 1 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waccojacco

waccojacco Cube eyed Mother F

Leuk Bevonden:
    0
    Kan mij iemand eens uitleggen hoe het nu zit met de kosten van XBox-live

Ik heb Crimson Skies gekocht met een aanbieding voor 2 maanden.
    Ik moet het live-pakket nog aanschaffen, maar nu lees ik op de officiële site dat je bij het starterspakket een jaar lang gratis op live kunt (snap ik niet?)
    Verder weet ik nog steeds niet of je nu voor live betaald, of dat je ook nog eens apart voor de spellen moet betalen die je op XBOx-live speelt. dus of, of. Of -> en, en???)

Kan iemand mij uitleggen hoe dit in elkaar zit!

2. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik probeer niet de mod uit te hangen, maar probeer de zoekfunctie eens; al deze info is al honderden keren gepost!

3. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Je koopt een starterskit voor 60 euro, hier zit dus een jaar xbox-live bij, een demo-disc en de communicator.
    Na dat jaar kan je aangeven of je je abo wilt verlengen of stoppen.
    Verlengen kost je weer 60 euro per jaar of 5 euro per maand.

4. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een starterskit gekocht (1 jaar geleden) en het bevalt me prima, heb net een email van Microsoft gehad dat ik kan opzeggen of als ik niks laat horen er een nieuw jaar abonnement in gaat dit kost dan € 59,99, ik kan ook een abonnement per maand gaan afsluiten maar de kosten zijn dan hoger namelijk € 6,99 per maand ofterwijl dan kost het € 83,88 per jaar omgerekend.......ik ben te spreken over xbox live dus neem weer een jaar abonnement.

5. robertalbert

robertalbert xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Verlenging e.d.

Ik las net een andere thread met het verhaal dat je dus na het jaar opzegt en gewoon een nieuwe starterskit koopt (die aktie met 50%) scheelt dat de helft...

Maarre ik ga eerst maar eens een starterskit halen en een jaar testen. Ik heb een kabelabonnement met een upload van 128kb, da's wel genoeg toch?

:cool:

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Re: Verlenging e.d.

Als je een nieuwe starterskit koopt kan je niet dezelfde nickname pakken. Als je soms op live speelt maakt dit natuurlijk weinig uit.

Ikzelf blijf liever wel bij dezelfde nick.

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook met de aanschaf van een nieuwe starterskit kun je je gamertag houden. het is mogelijk je jaar abonnement met de subscriptiecode in de starterkit je huidige acount te verlengen. Maar hier over bestaat ook al een draad op dit forum.

8. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het kost je 60 euro per jaar (in een keer betalen) of 7,99 per maand (dit word dan van je creditcardnr afgeschreven) Het is vaag maar het zij zo

9. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    als je tog die starterskit koopt voor 60 euro hoe zit dat dan met die creditcard??moet je dan nog es xtra 60 euro betalen ofwa???

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Credit Card dient voor registartie ... het tweede jaar kan je met je cc betalen ... ook als je premium content wilt gebruiken ... betaal je met je credit card, omdat registratie verplicht is heb je een credit card nodig voor xbox live

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: Verlenging e.d.

NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE

Er is al honderden malen op dit forum geschreven: Je kunt je abbo gewoon verlengen met de code van een starterskit. Dan heb je dus GEEN nieuwe gamertag nodig.

LEZEN!!!!!

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Jongens, gaat effe lekker naar de reeds bestaande threads. Alle onzin en onwaarheden wordt hier opnieuw en opnieuw geschreven. Deze thread gaat op slot; we zijn geen repeteerwekkers.

PS: MisTicMac, Fardo en ik hebben gelijk. De prijs voor het allergrootste gelijk in deze thread gaat naar.... Supercharged! Hij wint twee uur gratis gebruik van het Xboxworld.nl forum. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina