XIII ikke vast zitten!

Discussie in 'Algemeen' gestart door hupseflupse, 9 feb 2004.

  1. hupseflupse

    hupseflupse je moeder

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhh hallooo!
    heb net XIII gekocht dus ik meteen druk gamen, maarehh nou zit ik beetje vast
    het hoofdstuk heet iets van; base enclosure ofzo. anyway het is in de sneeuw en dan moet je zon bunker in en een hoop gasten neerknallen nou dat lukt me nog wel maar als je er dan weer uitkomt moet je ff een brug over en nog wat gasten neerblaffen en dan!....moet je op het dak klimmen en die mooie haak afschieten........... en daar ligt mijn probleem, ik krijg die haak wel vast maar ik kom niet langs die sneeuwriggel!!!!!!!!!!! ben ik nou zo dommmmmmm of zie ik gewoon iets over t heufd

    alvast bedankt
    met vriendelijke groet
    hoogachtend

    Dhr Gerrit
     
  2. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ff schommelen en dan optijd die haak loslaten. Hopelijk bedoel je dit.
     
  3. hupseflupse

    hupseflupse je moeder

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    nee bedeol ik niet helemaal, ik kom helmaal niet van t dak af... dus schommelen en loslaten haalt niet veel uit
     
  4. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet aan die haak gaan, dan jezelf helemaal opheisen, en dan gewoon op die richel landen, zo moeilijk is dat toch niet druk op x en je laat de haak los.
     
  5. hupseflupse

    hupseflupse je moeder

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat snap ik ook nog maar ik kom niet langs die hoerige sneeuwriggel
     
  6. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat op dat dak staan je gooit die haak dat plekje waar hij aan blijft hangen, dan takel je jezelf omhoog als je blijft hangen druk je ff naar achteren tijdens het takelen, dan ff zwaaien (hoeft nog geneens) en je land al op die richel, dan loop je door mol je dat gaas en heb je het level bijna gecompleted, beter kan het niet uitgelegd worden, en het is ook zo simpel al wat.

    En Praat ff normaal
     
  7. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    druk s op R (rechter trigger) anders moet je t gewoon uit een andere hoek proberen
     
  8. hupseflupse

    hupseflupse je moeder

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ohhh ja ik vat hem... was behoorlijk simpel ja wist alleen niet dat ik kon zwiepen

    bedankt hoor
    ben inmiddels al bij die blokhut waar ik ene kim moet halen ofzo
     
  9. YourTjuH..!!

    YourTjuH..!! JoeHoe...

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is NUmber XVII
     
  10. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het level 18 is, kijk dan eens hier.
     

Deel Deze Pagina