Ik heb een aantal dagen geleden mijn xdoos terug gestuurd omdat mijn dvdrom vervangen moest worden. (En waarbij ze ook gelijk mijn harde schijf hebben gewist....... 55 savegames weg!! ) Krijg ik hem terug zijn de graphics corrupt! Allemaal witte spikkels door het beeld enzo...... Wie heeft dit wel eens gehad of weet waar het aan zou kunnen liggen. Men xdoos wordt wel weer opgehaald door UPS... daar niet van, maar het is toch klote! Maar ik wil graag weten wat het zou kunnen zijn. Gr.
Das k*t voor je Viper, mijn DVDrom moest ook vervangen worden maar al mijn savegames zaten er nog wel op. Verder deed ie t ook wel goed, tot sinds kort mn FIFA 2004 weer aan het haperen is
is niet zon feest neej......PGR2 helemaal opnieuw......GTA.......maaaannnnn......... tis net of ik net een xbox heb gekocht
oooooooooooooh, shit, that is VEt kut voor je man...... opnieuw beginnen met slechtere beeld qualitijd!! Those fuckers screwed and fucked you mate, waar heb je hem heen gestuurd???? heb je niet nog garantie???
Wat een spelling zeg, LOL! En ik heb het gelukkig nooit gehad, wel eens dat mijn save game corrupt was (PGR), maar dat viel allemaal ontzettent mee. Trouwens als je scheld doe het dan in de juiste goede volgorde