Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, tja, kan ik niet weten wat jij gelezen hebt allemaal:p
    Er was geloof ik nog nix gepost dat iemand dat zeker wist en ik wilde ff een goed onderwerp beginnen om over te speculeren enzo. Nouja, dan is dat onderwerp al afgesloten hè:{
    Iemand een ander onderwerp?

2. paroxysm

paroxysm Xbox-lanner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wel een ander onderwerp:
    The Forerunner(s)

Wie zijn ze, waarom hebben de Elite's dezelfde tekens op hun rug als op de gebouwen op Halo, waarom hebben ze de Flood opgesloten en niet helemaal uitgemoord, waarom zijn ze er niet meer, zijn ze misschien voorvaders van de elite's of misschien van de mensen? Waarom lijken de panelen op Halo zoveel op de panelen op het covie schip Truth and Reconciliation? Als (een) Halo al een keer gebruikt is (343 Guilty Spark zegt: "Why would you hesitate to do what you have already done?" als je Halo wilt activeren maar Cortana je tegenhoud) waarom bestaat de Flood dan nog?

3. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    forerunner is ook weer een engels woord (zoals elke naam die in halo voorkomt) en betekent: 'voorbode'
    nou, daar werd ik niet veel wijzer van, wat t precies inhoudt, dus nederlands woordenboek pakken en die geeft als uitleg alleen een nog lastiger woord:{ iemand hier die er een goede uitleg over kan geven, kom je misschien ook weer verder met de waarheid achter de forerunner.
    En dat de flood er nog zijn terwijl halo is geactiveert: zal dat misschien een andere halo zijn, wat mensen hebben geactiveerd, forerunner dood en veel technologie van mensen weg waardoor ze weer slechter ontwikkeld waren en opnieuw moesten opklimmen en dit allemaal vergeten waren.
    Daarom willen de forerunner dat de covies de mensen doden (en niet erbij laten horen) (aanemend dat de goden van de covies de forerunner zijn)
    Is dat geen interressante theorie? wat denken jullie?

4. paroxysm

paroxysm Xbox-lanner

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wilden ze gewoon eens een keer winnen van de Covenant, omdat ze al zoveel verloren hadden en het moraal van de mensen erg laag was...

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Of je download gewoon het "Bungie Factor" interview, daarin word letterlijk gezegd, "..we're having big levels that take place in the wreckage of the previous Halo's."

6. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    'Voorbode' is toch een soort THE ONE (aka neo), maar dat terzijde de Flood zijn toch een soort zombies?? Vooral die kleintjes (niet die mini dingen maar die met wapens) Soort van kruising tussen natuur en dode soldaten enz.. En de covenent hebben toch HALO gebouwd? (weet niet cker hoor)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voorbode is juist een referentie richting de toekomst. De 'forerunner' kan je gewoon bijna volledig vertalen naar 'voorloper'. Simpel. Lijkt me dat dat het alles uitlegt.

8. paroxysm

paroxysm Xbox-lanner

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de Forerunnner hebben Halo gebouwd, dat zegt Cortana in de Control Room.

CORTANA:
    This ring isn't a cudgel, you barbarian, it's something else... something much more important. The Covenant were right... this ring... it's Forerunner. Give me a second to access... yes, the Forerunner built this place, what they called a, "fortress world," in order to... no, that can't be. Oh, those Covenant fools...they must've known, there must have been signs!

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft er iemand een goede site die per level uitlegt wat er precies gebeurt. Want ik ben het verhaal helemaal kwijt onderhand eigenlijk ;).

10. paroxysm

paroxysm Xbox-lanner

Leuk Bevonden:
    0
    Hier vind je per level verteld wat er gebeurt en wat er gezegd wordt.

11. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Uitgebreid zat :confused:. Maar bedankt ;)

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    dit bedoelde ik ja :) of ik zeg daar heb ik het vanaf

offtopic
    welke online shop verzend sneller Bol of Proxis?

Laatst bewerkt: 2 mrt 2004
  13. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt wel of Cortana al weet wat the Flood is, They must've known. Ze zegt niet van: ze hebben iets gevonden maar ik weet niet wat, ze zegt van: Oh, die covenant sukkels, ze moeten het geweten hebben, er moeten sporen geweest zijn. Ze zegt dat de Covenant het wist, dat betekent dat Cortana het waarschijnlijk ook al wist.

In the Making of van Halo 2 hoor je dat Marcus Lehto zegt: There's damage from some battle that happened 900.000 years ago. Vervolgens komt er een plaatje met een open gebied helemaal vol met kapotte ruimte schepen en in de achtergrond zie je plasma stralen etc. Al die schepen hebben zo'n paarse kleur die Ghost's en Banshee's ook hebben. 343 Guilty Spark zit al ongeveer 100.000 jaar op Halo rond te vliegen alleen heeft hij samen met zijn sentinels geen paarse maar een metalen kleur. Daarom denk ik dat de maker van 343 en the Covenant geen link met elkaar hebben. Misschien is het zo gegaan:

A long time ago far Away in the galaxy,
    Forerunners en Covenant, Forerunners zijn baas over covenant en gebruiken ze overal voor, oorlogje spelen etc.
    Covenant troepen gaan muiterij plegen, oorlogje spelen voor een hele lange tijd. Forerunners staan op het punt te verliezen, Ze ontwikkelen de Flood om de covenant een verrassing te geven. Forerunners bouwen Halo's om Galaxy schoon te vegen, en ze gaan drijgen bij the covies ze te gebruiken. De deal is, wij willen vrede, dan halen we de flood weg. Covenant zegt oke. MAar de Forurunners vertrouwen het niet en plaatsen de flood op Halo's. Onder toezicht van 343 en co sparks + sentinels. Covenant wil Forerunner bedriegen door Halo's te vernietigen maar ze komen the flood tegen. Ze blazen de meeste ringen op maar er blijven er een paar over. Covenant heeft last van slechte leiders dus prophets, voormalig Forerunner komt terug om weer de baas te zijn over de covenant.

Oke, het is een wilde theorie maar het is een idee, voeg desnoods iets toe of geef een rede waarom iets niet klopt of iets dergelijks.:cool:

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb enkel ervaring met proxis, maar ik vind dat deze zeer snel & correct werken! Nog nooit klachten gehad.

15. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Dit zou me zeer logisch in de oren klinken..

16. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zegt cortana als je in de eerste level bij je control room komt, en je eigen "cocoon" benden ziet door het glas.
    NU lijkt het of de covenant al weet dat masterchief op het schip is, en dat cortana dat ook al weet.

17. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de medie markt zijden ze dat halo 2 eind 2004 zou uitkomen. Ze zijden dat het dan meteen een goede concurrentie was voor grand turimo 4.
    Ik verheug me heel veel over halo, sudeki en fable.:)

18. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vat hem niet. Wat wil je nou zeggen??

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    dat de covenant wist dat de mc op the pillar of autum is en hem wou kille voor dat hij in werking werd gezet.

20. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan denk ik dat halo zelf een wapen is dat iets doet en niet the flood op halo. The flood zijn volgens mij gewoon een soort beveiliging dat iedereen die halo onschadelijk wil maken, door the flood wordt aangevallen.
    Ik denk ook dat er in de tijd dat halo gebouwt werd er (behalve de forerunner misschien) geen ver geavanceerde volken waren (zo ver als humans), want anders kan die halo vanuit de ruimte zonder the flood tegen te hoeven komen worden vernietigd.
    Ik denk overigens niet dat de prophets de forerunner zijn (of is dat ook al ergens gezegd dat dat zeker wel zo is? sorry, luister blijkbaar niet goed naar die filmpjes, zal ze nog eens kijken)

Nou, das dan een aanvulling van mij :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina