Ik heb afgelopen week een demo van Halo gedownload, maar die deed het niet en toen zei een vriend dat ik een driver ofzo moest downloaden. Hij downde die driver en installeerden de driver. Even later begint me pc raar te doen en ik reset hem. En nu komt het: me resolutie staat nu op 640 bij 480 en de kleuren kunnen op niet meer dan 16. De resolutie kan ik trouwens niet hoger zetten. Ik heb de driver eraf gegooid maar dat hielp niet. Kan iemand helpen?
Weet je ook wat voor'n driver je vriend erop heeft gezet? Ik denk zelf aan een driver voor je videokaart, en deze is waarschijnlijk niet de juiste driver voor jouw type kaart.
Die driver is voor me videokaart ja maar ik heb hem er al afgegooid. Weet je misschien hoe ik de resolutie en de kleuren weer normaal kan krijgen?
Welke videokaart heb je? Als je een nvidia kaart hebt moet je nieuwe drivers downloaden op www.nvidia.com als je een ati kaart heb op www.ati.com Als je geen nvidia of ati kaart hebt dan kan je helaas geen halo spelen.
Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat ik de resolutie niet hoger kan zetten dan 640 bij 480 en het aantal kleuren niet hoger dan 16 kan zetten. Ik weet trouwens niet zeker of het aan die driver ligt, maar het gebeurde iig nadat ik die driver had geiïnstalleerd.
Haal anders even de meest recente drivers van je videokaart van't internet af, en installeer deze. Welke videokaart heb je eigenlijk?
Ben nogal een n00b op pc gebied. Weet wel dat het een geForce 2 is. Maar verder weet ik het niet. Waar kan je dat precies zien. Ik heb Windows 98.
Dat is het probleem wel. Enigste wat ik hoef te weten is of je een Geforce kaart erin hebt of een Radeon kaart.
Ik had precies hetzelfde en om de een of andere reden bleef dit probleem bij mij! Sinds ik windows XP erop heb gezet (Geleeend van iemand) gaat alles weer PRIMA! Maar als ik 98 trug erop zet krijg ik weer hetzelfde probleem! Ik weet nog steeds niet wat het probleem is maar het heeft in elk geval echt met de versie van98 te maken!
Thanx voor de hulp iig. Ik denk dat ik windows XP er dan maar op ga zetten. Ik ken nog wel iemand die het op cd heeft.