Ik hebt 2 normale controllers, waarvan een al bezweken is aan een verdraaide snoer die is doorgescheurt aan het begin van het draadje, en waarvan de andere compleet verdraaid is. Mijn garantie is al verlopen. Is er een manier om er gewoon nieuwe draadjes op (te laten) zetten, of kan ik beter gewoon nieuwe kopen?
gewoon nieuwe kopen... maar hoe berg jij ze op dan? strak om de controller heendraaien zeker, dit(<--) moet je nooit doen!!
Ik doe het altijd met een lusje zodat het kwetsbare gedeelte niet breekt. en ik heb ze al een tijd en er is niets mee aan de hand...
als het aan het uiteinde(bij de controllerpoort) is dan kan je toch zo'n verleng kabel kopen, dacht ik
ik rol ze niet op kost te veel tijd (om ze op te rollen en om ze af te rollen) geen zin in dus ik laat ze slingeren kan dr ook niets mee gebeuren
Ik rol ze niet op, mn ma deed dat eerst wel, de draden werden toen lelijk, en er izjn toen ook 2 gebroken in het begin. Ducktape erover heen en ze gaan weer Je kan ook na je garantie trouwens xbox customer care bellen. Maakt ze niet zo uit. Ik heb hem sinds de launch zo'n beetje, en toen er een half maandje geleden 1 kapot ging kreeg ik zo een nieuwe.
Ik rol ze nooit op, duurt een eeuwigheid voordat je die 3 meter lange kabel op hebt gerold! En het brengt slijtage toe aan de kabel.
Ik laat ze slingeren en als ze in de weg liggen gooi ik ze in mijn mooie rode ikea doos die onder me xbox staat . Je kan proberen toch nog Microsoft te bellen, misschien hebben ze nog een oplossing, hebben ze dat niet, dan zit er nog maar 1 ding op, een nieuwe kopen.
Haallloo jongens hij vraagt niet aan jullie of jullie hem oprollen of niet, maar wat ie eraan kan doen... Het beste kan je (denk ik) eerst Microsoft bellen, maar waarschijnlijk kunnen die niet echt veel voor je doen, bohoorlijk je eigen schuld dat ze kapot zijn, dus je zult helaas nieuwe moeten kopen ben ik bang...