Samsung C100 probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Mota15, 15 feb 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet het, daarom heb ik ook zo'n beltoon ingesteld. Ik vind het gewoon jammer dat Samsung dat niet zelf heeft geregeld, dat hij ongeacht bij welke beltoon sowieso kan trillen.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja precies, trillen vind ik zowieso vrij zwakjes op de c100.

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Waar halen jullie zoal jullie beltonen vandaan voor de C100? Want moderne beltonen (actueel) zijn niet zonder betaling te vinden... En games?

4. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mike,

als je kazaa hebt kun je is zoeken naar .mmf, je krijgt dan goede ringtones. Ook kun je is zoeken naar "samsung polyfonic"of iets met c100. Zo heb ik ook heel veel beltonen, 40 polyfonisch, en er zitten ook actuelen bij.

Sites voor het gratis downloaden weet ik niet.

Greetz

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik kom wel heel veel tonen voor de T100 tegen. Maar dat zijn er dan 2000 ofzo in een zip file, en dan allemaal van die 'oldies'. Ik weet niet waar jij die actuele tonen vandaan haalt dan. ;)

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb wel een zipje met iets van 1000 ringtones. Dus als je interesse hebt voeg je me maar toe op msn :).
    Tik ook een 'free mmf ringtones polyphonic' in bij Google. Je hebt ook verschillende programmas's om wave/mp3/midi bestanden om te zetten naar .mmf .

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Voor zo'n converter moet je ff hier kijken:
    http://www.ringtone4me.com/ <---en dan de allerbovenste, ben hem nu aan het downloaden :)
    Ik ga morgen naar de MediaMartk in Groningen, en denk dat ik dan ff een data kabel ga halen. Lijkt me ook wel leuk om wat nieuwe dingetjes erop te zetten :D

edit: DAT PROGRAMMA NIET DOWNLOADEN, WANT JE KAN MAAR 1KB OPSLAAN |:- 8)

Laatst bewerkt: 2 mrt 2004
  8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Omg, ook nog een dubbelpost ook :+

9. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een crack voor dat programma gebruikt en kan nu dus wel meer opslaan. Geloof mij, het klinkt nergens naar|:-
    Je mist niks als je dat programma niet hebt.

Greetz

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je dan een ander (goed) alternatief, incl. link graag. Ik wil toch wel graag wat leuke ringtones hebben, maar ik merk dat ze haast niet te vinden zijn (gratis). Dus dan kan ik ook beter maar niet zo'n kabeltje kopen :)
    Nahja, voor de wallpapers dan.

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Wallpapers genoeg te vinden, die kun je ook gewoon zelf maken, gaat prima. Maar ik heb moeite met het vinden van ACTUELE ringtones. Die tienduizend in een dozijn (ZIP file ;) ) heb ik ook wel gevonden, maar is allemaal oude troep. :)

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik probeer nu met PSMplayer MMF files te maken, dat lukt nog wel. Maar zodra hij gaat versturen in EasyGPRS, haalt het balkje net niet het eind en kapt hij het versturen af. Grrr...

13. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    En van welk formaat converteer je naar .mmf, vanaf mp3/wma/midi...?

En klinkt het nog een beetje?

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    24/7 GameR, ik gebruik ook altijd PSMplayer. Dan neem ik eerst een Midi file gewoon en daar maak ik dus een MMF bestand van. Dat klinkt gewoon goed. Geen kwaliteitsverlies ofzo. Je merkt niet echt verschil tussen midi en mmf.

Van mp3 omzetten is me nooit gelukt btw.

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het voorbeeld file'tje klinkt gewoon goed idd van MIDI naar MMF. Maar op de een of andere manier accepteert m'n telefoon die geconverteerde files gewoon niet... Ik maak er steeds 40 van, dat moet toch werken? :confused:

Deel Deze Pagina