Ik heb sinds kort een probleem dat ik bepaalde bestanden (films) niet meer van mijn computer kan verwijderen. Het gaat niet om alle bestanden maar sommige. Ik krijg dan de volgende melding: "Kan (Film) niet verwijderen. Het is door iemand anders of een ander programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestans mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw. " Heeft iemand een oplossing voor dit probleem??
Ik had hetzelfde probleem. Check dat programmatje wat BlueEyedNigga geeft en daar is de oplossing. Dit topic en dit programmatje. Succes!
Heb ook last gehad met niet kunnen deleten van bestanden, ook niet na opnieuw opstarten of alles uitzetten enzo. Probeer het eens met ad-aware, norton utilities en tweak xp > file remover. Zo is het mij ook uiteindelijk gelukt.
Hier heb ik ook last van gehad:{ Dit was voor mij de oplossing: 1 ga naar Start/uitvoeren/ Typ regedit 2 Nu moet je goed opletten en kijken in het nu volgende lijstje aan de linkerkant. 3 Ga achtereenvolgens naar..... --> HKEY_CLASSES_ROOT\Systeemfileassociations\avi\shellex\propertyhandler - Verwijder de "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4B9A-9489-5FE6850DC73E} Greetz.
Wat je ook kan proberen is om de naam van de map waarin hij staat te wijzigen en daarna met map en al te verwijderen
Of kijk of je 'alleen leesrechten' heb ingeschakeld -> rechtermuisknop op bestand -> eigenschappen....