dit heeft mischien niet erg veel met xbox te maken, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsten. Ik heb een probleem met mijn oude tv: als ik er sommige xbox games (sc, Uc maar niet halo bijv) op speel, krijg ik een zwarte balk van een paar cm links op mijn beeld. is daar wat aan te doen?
Dat probleem heb ik ook af en toe (red nieuwe tv). Heb verschillende scarts (standaard, rgb-scart en advanced). Ene keer heb ik het wel en andere keer niet. Soms moet ik hem ff opnieuw opstarten en dan heb ik er geen last meer van. Weet iemand toevallig wat voor formaat Letterbox is? Bij settings kan je breedbeeld, normal en letterbox ofzo instellen maar zie geen verschil met normal en letterbox.
Hmm, als ik hem switsch tussen normal en letterbox zie ik wel in dat kleine tv-tje verschil, maar verder zie ik het xbox menu gewoon precies hetzelfde. Misschien dat ie hem automatisch uitrect naar fullscreen.
Zoiets heb ik ook, maar dan bij Burnout 2 en Prince of Persia. Bij mijn andere spellen niet. Bi die twee spellen heb ik een soort kartelrand aan de rechter en linker kant van m'n eeldscherm.