Doom 3 @ Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door starboard, 28 feb 2004.

  1. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO 2 zei ik NOOB!
     
  2. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ik vind 't er ook niet echt supermooi uitzien (die eerste screen) maar om nou te zeggen dat 't lelijk is.. Nee :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Metal Gear Solid: The Twin Snakes is pas PSX kwaliteit... t'is ook een poort van een Playstation 1......
    En hoe kun je in godsnaam een racegame met een FPS vergelijken????

    Oh ja Onslaught:

    Gedraag je eens even, joh........ :mad:
    Die kerel gaf gewoon zijn mening, niet zo opgefokt doen :{
     
  4. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Onslaught: Je bent volgens mij een beetje banaan maargoed, lelijk?
    Dit is echtwel kwaliteit mafkees, al had je deze screens gezien dat de xbox net een week was had je het waarschijnlijk te gek gevonden
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar fair is fair, dit ziet er niet echt denderend uit.
     
  6. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    so hee. ff chille jonge... iedereen heeft zijn eigen mening maar je hoeft de jouwe niet zo dik boven op die van de andere te gooien..

    maar goed. ik denk dat doom3 niet echt een topgame gaat worden. de gameplay zal erg achterhaald zijn. vroeger (doom1 en doom 2) hadden games nog niet echt een verhaallijn + strategische spel elementen. gewoon knallen geblazen. die tijd is voorbij. games zoals halo2 en half-life2 zijn hot. goede verhaal lijn afwisselende gameplay. etc. dat de graphigs van doom3 goed zijn geloof ik wel. maar een spel is niet goed als alleen de graphigs goed zijn. deze game zal ik laten liggen. mischien als ie een keer 20 euro wordt ofzo dan ga ik 'm wel halen..

    ps. als je gewoon van het simpele knal werk houdt. dan is dit waarschijnlijk helemaal jouw game..
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Hahahahahaha, gast jij bent echt gestoord in de kop.

    Gran turismo 4 en Halo 2 mooi vinden en doom 3 op de xbox niet.

    Wedden dat doom 3 er iets beter uit gaan zien als halo 2 op de xbox. Halo 2 is namelijk op precies dezelfde engine als het eerste deel en dat is niet meer echt je van het. PGR 2 ziet er bv veel beter uit als halo en ik denk dat doom 3 kwa polygoon count zich kan vergelijken met pgr 2 (misschien via truuckjes en donkere gebieden dat ze er zelfs overheen gaan). Halo2 zal die polygonen nooit gaan halen want ze hebben te maken met een veel grotere AI (doom 3 heeft bijna geen AI, behalve dat de AI zegt dat je dood moet zullen ze weinig strategie toepassen) en een veel grotere view range.

    Ga ook maar niet rekenen op bots in doom 3 want dan betekent dat ze een betere AI moeten hebben en dat is niet wat ze willen bereiken met Doom 3, voor bots moet je toch gaan wachten op Quake 4.

    Doom 3 word een horror game die binnen een weekend is uit te spelen, quake 4 word old school shooting.
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    zo zo sinds wanneer vergelijken we appelen met peren?? hoe kan je PGR:2 nou vergelijken met Halo2 of doomIII??? PGR2 is een racegame. je rijd op een vast circuit. je kan dus niet even kijken hoe het bij je moeder is op de 13e verdieping van een van die grote gebouwen in het spel. en wat dat polygonen verhaal van je betreft boeit het toch niet hoeveel polygonen een spel heeft? het gaat om de techniek erachter.. Halo2 zal net als Halo bumpmapping gebruiken. ik weet niet of ze dat ook gaan gebruiken bij doom3.. maar dit zorgt er in iedergeval voor dat texturen van dichtbij ook echt mooi blijven. niet zo als bij RB6:3.
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben het ermee eens dat je geen racegame met een FPS kan vergelijke. Dat is gewoon appels met peren vergelijken.
    En nog even een opmerkinge over 'view range' en A.I. Je moet niet vergeten dat Doom 3 een PC spel is, daar zitten ze in feite dus niet aan een max qua hardware. De Xbox versie is volkomen identiek (en dan hebben wij het over gameplay, A.I etc.) aan de PC versie behalve de graphics......
    Oh ja, en Halo 2 heeft een geheel nieuwe engine, niet slechts een update van het orgineel.
     
  10. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Zoals al opgemerkt ga JIJ even langs de brillenspeciaalzaak (Pearl schijnt veel aanbiedingen te hebben de laatste tijd ;) !) Onxlaugt je hebt de game nog niet eens echt gezien je oordeel vanwege één screenshot. Wacht maar op het eind resultaat, dan praten we verder! ;)
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Denken jullie dat doom 3 beter wordt dan halo 2. Ikzelf denk van niet.
     
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet zeker van niet, Tenminste niet voor mij. Halo 2 en Doom 3 worden namelijk totaal andere shooters, Doom wat meer oldskool en wat meer horror. Doom 3 is ook in kleine ruimtes, en halo 2 in grote. Het zijn echt 2 totaal verschillende shooters, maar ik denk dat Doom 3 op zich mooiere graphics krijgt.
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    kga zeker voor halo2 ik weet niet of ik deze ga kopen :eek:
     
  14. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die een Xbox heeft gaat wel voor Halo2 of je moet ECHT NIET van een vette Xbox spel houden. Maar dit wordt ook een vet spel als je van FPS houdt!
     
  15. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    IK vond Halo jammergenoeg geen reet aan, helaas niet mijn ding Aliens met blauwe en paarse guns.
    Ga liver voor Horror, dus ik ga denk wel voor Doom III
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja ieder natuurlijk zn smaak maar dit spel ziet er ook wel erg eng enzo uit...
     
  17. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Jesus mina jullie weten echt geen moer van graphics dus probeer me maar niet te verbeteren.
    Doom 3 heeft een onwijs lage polygoon count (van ruim onder de 500.000 polygoon count totaal) PGR2 heeft al veel meer poly's in 2 auto's.

    Jij weet niet of Doom 3 bump-mapping heeft.
    Doom 3 is bump-mapping!
    Bij Doom 3 is alles gebump-mapped wat het bij Halo 2 bijvoorbeeld niet is.
    Doom 3 heeft slechte textures en een lage polygoon count.
     
  18. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijgt Doom III ook een co-op?
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Al de Hype rond een game, wacht gewoon af...
    want net als die brute force, overal reclame iedereen praat erover en toch is het een middelmatige game... ik denk dat er teveel wordt verwacht van Halo 2... als ie uitkomt wordt het net als brute force een middelmatig gamepie :)
     
  20. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Halo 2 wordt een vervolg op de beste Xbox game die er is (nou ja, iedereen z´n mening!). Brute Force is een wanabee Halo, 3rd person echter is het zo dat Halo 2 geen concurentie heeftbehalve zich zelf!
     

Deel Deze Pagina