hey ik wil graag weten of dit spel er ook voor de xbox is. ik weet ff niet meer de naam van het spel. ik heb wel 2 screenshots.
laat maar zet maar slot op of verwijder hem die screenshots luukken niet. teminste ik krijg ze niet hierzo
Post dan ff de site?, een plaatje moet je posten, door op eigenschappen te klikken van het plaatje, en dan de url te kopieren.
jah, maar het moet ik in de vorm van een site gevormd zijn: Http://, net niet zomaar een nummer zoals hij gedaan heeft
Als je even verteld waar je het screenshot vandaan hebt, of wat voor soort spel het is kunnen we je misschien helpen ?
Het is niet zo moeilijk. Je moet bij het plaatje wat je wilt op je rechter muisknop klikken en op eigenschappen drukken. Dan zie je onderaan het adres van het plaatje. Dat moet je kopieren en hier tussen plakken: . Dan moet ie het doen !
Master, als je weet hoe je screens moet posten mag je nieuwe thread aanmaken ( voor info om screens te posten lees je best de FAQ of de gegeven info hierboven, van de hulpzame members, waarvoor dank)