Hallo, Ik heb Lord of the Rings II al gespeeld en vind ik een leuke Game nu wil ik deel 3 wel aanschaffen maar in hoeverre is die beter dan deel II?? Krijg je nog steeds punten als je bepaalde moves doet?? en zie je dan ook weer excellent etc?? en kun je dan extra moves bijkopen?? of is deel III heel anders?? Ik hoop dat er iemand is die ze alle 2 even tegen elkaar kan houden... Alvast Dank Gr ZeMMiK
Ga Return of the King meteen halen zou ik zeggen, de graphics zijn erg omhoog gegaan vind ik, de characters zijn nu echt uit de film te herkennen, de bewegingen zijn motion captured, dus erg vloeiend en realistich en de sfeer is helemaal LOTR, en het vechtsysteem met de scores en "excelent" e.d. zijn behouden gebleven alleen nu vloeiender en uitgebreider. Je kan nu zelfs met 9 characters spelen als je alles unlocked. En je kan het met een vriend co-op spelen. Wat wil je nog meer? Kortom, als je The Two Towers leuk vond word dit zeker geen miskoop!
Return of the king is een goed spel. Maar er mist iets ik weet niet wat, de levels misschien maar het is een enorm goed spel, beter dan 2.
Ik heb hem heel even op een gamecube gespeeld maar wat ik daar zag zag er in ieder geval een stuk beter uit dan deel II maar de camera standpunten zijn toch af en toe nog wel onduidelijk maar in ieder geval is het een betere game...
Beter grapics, beter ovgang filmpies naar ingame, meer characters, de echte stemmen, betere en vetere moves, meer slachtoffers. wat wil je nog meer