1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste Review Ninja Gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Athion, 27 feb 2004.

  1. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon omdat de camera soms wat lastig doet breken ze het hele spel af...

    daarom geven ze ook maar 7,5 voor de graphics
    wat een gelul

    ninja gaiden _O_

    moet je gewoon es kijken wat een gelul van gaming age |:-

    ze noemen het spel evenslecht als the bouncer... tsjonge
    terwijl alle 10-15 andere reviews (op die 77% na) héél hoog scoren... dat deze reviewer dan maar wat shinobi op ps2 gaat spelen, vind ie vast veel beter

    Ninja Gaiden is just not the Ninja Gaiden I expected. It's overwhelmingly mediocre, not enjoyable to play, and the horrendous camera alone destroys any redeeming factors the game may have. Most PlayStation 2 owners should remember Square's similarly over hyped The Bouncer. I'd almost go as far as proclaiming Ninja Gaiden to be the Xbox equivalent.

    Eds Note: While we do not usually need to justify a review score (C- is "good or average" on our scale) or a writer's personal opinion, sometimes fanboy goggles seem to cause some gamers to lose their sense of reasoning. Gaming Age only reviews games which are intended to be reviewed. As is the case with Ninja Gaiden, we have reviewed a gold "review" copy which Tecmo delivered earlier last week. And of course, as we always do, the game was thoroughly played and completed prior to review.

    8) 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2004
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je zou eens moeten weten hoeveel hate-mail Gaming Age heeft ontvangen n.a.v. die review, dat is nog veel en veel triester als die review, aangezien dat de mening is van 1 persoon.

    Heb je 'm al gespeeld dan ?
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    weet wat er nou zo leuk aan is.
    elke forum van de x-box heeft het er gewoon over.
    hoe stom gaming-age bezig is.
    ze krijgen wel veel aandacht.
    maar geen positive aandacht.
    nou van de x-box gamers dan...
     
  4. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die zo ver van de andere reviewers zit kan toch niet meer een objectieve review hebben gegeven. Die heeft zijn eigen mening behoorlijk laten gelden in die slechte review. Dat de game moeilijk is(wat alleen maar goed is) is toch niet echt een reden om de gfx een laag cijfer te geven? :confused:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    _O_ Jippeeee ... Ik krijg net een mailtje dat hij naar mij verscheept word ... Hopelijk krijg ik hem rond mijn verjaardag (NTSC versie voor mijn import Xbox) ... maar ik verwacht hem pas na het weekend ... koeriers kennende
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is beter Fardo, je gaat hier toch wel ff snel verslag uit brengen hé :)
     
  7. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, ik heb te weinig geld om al die toppers te kopen. iemand! overtuig me om NG te kopen:p
     
  8. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Die 9,4 van Gamespot vind ik veelbelovend. En ook het commentaar van een aantal hardcore gamers mbt de demo zegt veel. Dit kan wel weer eens een knaller gaan worden.
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst stond NG bijna op 94 %, boven winning eleven van PS2,

    Na een paar rankings van suffe sites (hij is te moeilijk)staat hij weer ergens rond 91 % toch jammer.

    Die rankings zeggen natuurlijk niet zo veel maar het leek me toch erg vet als nog een Xbox game in de top 10 spellen aller tijden zou komen
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die rankings bekijken?
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook leuk, wil ik me daar zo registreren, krijg ik het bericht dat mijn emailadres is gebanned, en ik ben er nog nooit eerder geweest?

    Wtf.. :{
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een onzin dat Christian Game Reviews ook scores kan submitten op Gamerankings.com. Ze geven Ninja Gaiden een 5.0

    check conclusie

    In Summation

    The beautiful graphics and exciting game play makes Ninja Gaiden a very addictive game. However, due to the paganistic beliefs, scantily clad characters, and bloody graphics, I would recommend that Christians run away from the ninja.


    Game Play: A
    Sound: A
    Graphics: A
    Appropriateness: F
    Controls: A

    Overall Rating: F
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja belachelijk he !
     
  15. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Dialogical

    ikvond het zelf eigenlijk wel een mooie review, hij is van mening dat het een uitstekende game is, maar niet geschikt voor de doelgroep die op zijn site komt ( christenen )

    Nou ben ik zelf absoluut niet gelovig, maar vond het wel erg leuk om te lezen dat er dus gelovige christenen zijn die door dat geweld heen kunnen kijken ( wat ze verkeerd vinden ) en de game toch echt kunnen waarderen.

    Kortom: Vanuit hun oogpunt snap ik het cijfer wel.. :)
    want zonder het christelijk oogpunt had de game een 10 gehad!
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp de conclusie wel vanuit hun oogpunt. Maar het is natuurlijk onzin dat ze hun scores dan op gamerankings zetten. Bij gamerankings gaat het niet om de religieuze aspecten maar puur om de kwaliteit van de game.
     

Deel Deze Pagina