Xbox'en op je PC scherm....?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BitteEinMarc, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BitteEinMarc

BitteEinMarc Apa Kabar?

Leuk Bevonden:
    0
    Heeeej mensen ik heb ff een klein vraagie:

Het is mogelijk om mn xbox aan te sluiten op een pc scherm, maar je hebt er wel een speciaal kabeltje voor nodig...Maar nou zou ik graag willen weten wat voor kabeltje dat is en of je pc scherm ook echt je xbox games mooier maakt mbv hogere resoluties ofzo......

Thankss alvast

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat je nodig hebt is een vga convertor dat is niet zo ff een kabeltje en hupsakee. Het signaal van tv moet dus worden omgezet naat een vga signaal waar een pc monitor wat mee kan. Maar om te zeggen dat het er mooier op word durf ik niet te zeggen. Je zou het ook kunnen doen met een tv kaart die bv een svideo ingang heeft en dan heb je dus ook een xbox kabel nodig die svideo heeft. Ik weet dat joytech zon kabelheeft en is te koop bij de dixons. Maar je hebt echt wel een heel goede videokaart nodig om de siganlen op hoge resolutie binnen te krijgen.

conclusie tv is makkelijker en monitor word er niet mooier op.

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Tip: -> zoekfunctie, ik weet 100% zeker dat jouw vraag vaker is beantwoord, meerdere keren zelfs...... :p

4. Neoflip

Neoflip Serious Game Addict

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ff op Futuremax daar staan vga boxen bij waarmee je consoles op je pc scherm kan aansluiten. Kost wat, maar dan heb je ook wat :)

5. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Deze vraag is hier op het forum al zeker 10 keer gesteld, zoniet vele malen meer.
    Daarom zet ik er een slot op.
    Gebruik de zoekfunctie als bovenstaande antwoorden niet goed genoeg zijn voor je.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina