[XOne] [Centraal] Gratis game aktie maart 2004

Discussie in 'Games' gestart door dendemen, 1 mrt 2004.

1. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    gratis game bij 2 months free trial?

Een vraagje, weet iemand of het voldoende is als je "vriend" zich aanmeldt bij xbox live d.m.v. de 2 months free trial of moet hij/haar zich meteen aanmelden voor een jaar om de gratis game te krijgen?

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ik geloof het niet, volgens mij is dat alleen bij een starterkit.

3. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Das minder.

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Het is net andersom...

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ook wel, aangzien het abonement daarna gewoonm doorgaat, tegen betaling uiteraard. Ik ben er ook niet zeker van, dan moet je ff microsoft bellen of een beetje verder surfen op de xbox sites

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De gebruikersvoorwaarde

PROMOTIEREGELS

Deze aanbieding is geldig voor inwoners van Groot-Brittannië, Frankrijk, Italië, Nederland, Duitsland, Spanje, België, Zweden, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken, Finland, Ierland en Noorwegen die ten minste 13 jaar oud zijn, met uitzondering van medewerkers van Microsoft en zijn agenten en hun familieleden en een ieder ander die professioneel betrokken is bij deze aanbieding.

Deelnemers mogen maximaal 10 vrienden aanmelden mits iedere aanmelding voor een andere vriend(in) is (d.w.z. met een ander e-mailadres).

Voor het opgeven van een vriend(in) is geen aankoop noodzakelijk, maar de vriend(in) moet zich wel voor 31 maart 2004 aanmelden bij Xbox LIVE en daarbij hetzelfde e-mailadres opgeven als het adres dat opgegeven is door de deelnemer, om de deelnemer een gratis Xbox LIVE game te laten ontvangen.

Je kunt je vrienden opgeven op de website www.ilovelive.com/freegame. Het tijdstip waarop de mogelijkheid voor het opgeven van vrienden wordt gesloten, is 23.59 op 31 maart 2004.

Aanmeldingen die niet volledig, onleesbaar of beschadigd zijn of worden ontvangen na 31 maart 2004, worden als ongeldig beschouwd. Deelnemers die meer dan 10 vrienden opgeven, kunnen geen enkele aanspraak maken op gratis games voor aanmeldingen van meer dan 10 vrienden. Er wordt geen verantwoordelijkheid geaccepteerd voor aanmeldingen die verloren, vertraagd of beschadigd zijn tijdens de verzending.

Microsoft bevestigt succesvolle aanmeldingen via e-mail.
    Na afloop van deze aanbieding vergelijkt Microsoft de database van nieuwe Xbox LIVE-abonnees met de aanmeldingen. Voor elke opgegeven vriend(in) die geresulteerd heeft in een succesvolle aanmelding bij Xbox LIVE voor 31 maart 2004 (waarbij hetzelfde e-mailadres is gebruikt), krijgt de deelnemer een gratis Xbox game, zolang de voorraad strekt. De succesvolle deelnemers kunnen één gratis Xbox LIVE game kiezen uit de volgende titels, afhankelijk van beschikbaarheid en zolang de voorraad strekt: Crimson Skies, Amped 2, Project Gotham Racing 2, Top Spin, Counter-Strike, Midtown Madness 3 of Links 2004. De prijs kan niet in geld worden uitgekeerd. Microsoft behoudt het recht om een van de bovengenoemde games te vervangen door een andere game.

Als dezelfde vriend(in) door meerdere personen wordt opgegeven en die vriend(in) zich aanmeldt bij Xbox Live, ontvangt alleen de eerste persoon die die vriend(in) heeft opgegeven een gratis game.

Microsoft's beslissing over prijswinnaars is definitief en Microsoft zal hier niet over corresponderen.
    De aanbieder is Microsoft Limited, Thames Valley Park, Reading RG6 1WG, United Kingdom.

Alle games worden verzonden binnen 28 dagen nadat de opgegeven vriend(in) zich bij Xbox Live heeft aangemeld. Stuur een e-mail naar supxbxen@microsoft.com als je op 1 mei 2004 nog niets hebt ontvangen.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik nou scheel of staat er niks van die 2 maanden in?
    ik ga het overgens met een gewone (3de alweer:p) starterkit doen:)

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon bellen morgen :) En dan post ik het even. Heb vandaag ook al gebeld of ze gewoon niet ff een spel konden opsturen en dat ik me acount gewoon verlengde, dat wouden ze niet ze vonden dat ik de boel moest op zeggen en dan moet een vriend mij weer lid maken :confused: Lekker moeilijk allemaal :p

9. Eggy

Eggy I am the eggman

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie of degene die het spel aanvraagt ook een abbonement op xbox live moet hebben? Als jullie het niet weten mail of bel ik wel ff naar MS maar dan moet ik wel eerst het telefoonnummer of e-mail adres opzoeken :p

Ik heb nu net CS en een xbox live kit gekocht voor 70 euro (cs was 40 euro en ik kreeg 50% korting op de kit die ik dus voor 30 euro kreeg). Het is wel heel cool als ik nu nog een gratis game krijg. Een vriend heeft namelijk ook een xbl kit gekocht maar heeft hem nog niet geactiveerd. Ik hoop dus dat we elkaar kunnen aanmelden en dan allebei een gratis game krijgen (nadat we onze accounts geactiveerd hebben), maar als degene die de gratis game aanvraagt al een xbl account moet hebben gaat dat dus niet door :mad:

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mezelf vorig jaar aangemeld, en ik kreeg toen ook een spel thuis gestuurd. Dus tenzij ze het dit jaar anders aanpakken kun je elkaar gewoon aanmelden :D

Ohja, ik denk dat het ook wel werkt met de 2 maanden trial, je bent dan immers gewoon succesvol aangemeld bij xboxlive met je email adres, dus dat ga ik zowieso proberen (3 gratis games?? 8) )

11. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    krijg je nou een spel als je een 2 months trial gebruikt?

12. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb dus me broer aangemeld, ook een heeeeeele goede vroiend van me ..
    en er staat hierboven dat je een bevestigingsmeeltje krijgt als je hem aangemeld hebt..
    en die heb ik niet gehad, wel een meeltje dat hij nu zich kan inschrijven voor de actie.

Stuurde ik, vulde in in LIVE goede email. en ik kreeg geen bevestigingsmeel met daarin : Gefeliciteerd u bent een spel rijker, ofzo .:eek:

13. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg helemaal geen mail ook niet de gene die ik wil aanmelden (hele goede vriend ;) )

14. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand die het met zn 2month trial heeft geprobeert het hier ff posten. ben wel benieuw eigenlijk

15. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Krijg je standaard 50% korting op live (voorlopig) bij een van de microsoft spellen die je bestelt? Of zijn er misschien winkels die hier niet aan mee doen? En zit er dan een voucher bij je spel ofzow?

Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  16. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt volgens mij alleen korting op een starterskit als je het samen met een spel koopt. bij top spin, amped2, PGR2, crimson skies, counter strike en de rosso en grnad slam pack.

btw: het is voucher of bon, geen vouchon

17. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds geen antwoord op de vraag van dendemen he ?

18. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    haha thnx Dourak, maar je moet het er dan meteen bij kopen?, vreemde manier van doen:confused:, maargoed. En dat is dan meteen bij alle winkels zo? ook bv. bij gshop?

19. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle mensen die al live hebben:

je komt dan gewoon in aanmerking voor een gratis game... Er is namelijk geen begin van deze actie ;) Dus ALLE mensen die live hebben, kunnen een gratis game krijge 8) (dit weet ik uit ervaring met de vorige 2 acties :))

Succes ermee, collect those games 8) (ik heb er al 3 :):))

20. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    dat volg ik ff niet. ik heb live, ik heb met de vorige actie mijzelf als vriend opgegeven. hoe kan ik dan een game krijgen?
    please explain

Deel Deze Pagina