Hoi, is de aankoop van het dubbel pack GTA de moeite waard? Twijfel een beetje omdat het misschien van het goede te veel is ( 2 games over hetzelfde). Thx voor je reakties. ps: heb nog nooit een GTA game gespeeld.
Dit is een loos argument. Beide games hebben wel een zelfde gameplay. Maar de sfeer die beide games uitademen zijn totaal anders. Daarom ervaar je beide games als twee totaal andere games. En aangezien je nog nooit een GTA game gespeeld hebt zul je deze moeten kopen!
Als je de game nog niet hebt kan ik hem aanraden, maar ik moet toch ook wel zeggen dat GTA3 mij meer plezier heeft bezorgd dan GTA Vice City, omdat het idee toch weer hetzelfde blijft, zij het aardig uitgebreid en een hele andere omgeving en sfeer. Nu raak ik in het algemeen vrij snel uitgekeken op een game hoor
Als je beide games nog niet gespeeld hebt, zou ik het zeker doen... Ik had GTA III ook al wat op de PC gespeeld, maar het blijven gewoon zeer goede games! Ik heb GTA III nu bijna uit en ga binnenkort met Vice City beginnen. Deze spellen moet je gewoon gespeeld hebben!
Ik vind Gta 3 zelf een stuk minder leuk dan Gta: Vice city omdat je er geen helicopters, brommers etc. hebt. Maar toch speel ik Gta 3 toch nog vaak omdat er een andere sfeer is. 2 games vind ik dus niet te veel van het goede, al zou je aan Vice City alleen al genoeg kunnen hebben.
het is zeker de moeite waard om ze te kopen, 2 games is helemaal niet te veel van het goede, ik zou wel eerst de ene game proberen uit te spelen en dan de andere, anders kan het zijn dat je snel op 1 bent uitgekeken. maar als ik jou was zou ik hem kopen
Yep... ik heb hem ook sinds valentijnsdag (awwwww ) en echt TOP SPEL!. Ben ook nog steeds bezig met deel 3 en daarna snel beginnen met Vice... Een van mijn favo games ooit!
Echt een hele gave pack. Doosjes en omhulsel zien er gaaf uit, plus je krijgt nog per spel een boekje en een relaxte map. De graphix zijn stukken beter dan de ps2 en pc versie, enne enne wat wil je nog meer?!? En dat voor een budgetprijs. Nog niet overtuigd? Check dan de xbw review: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=reviews&id=166 Mzzls.
GTA Vice City is echt veel leuker. Hiermee ben ik volop aan het spelen en GTA3 heb ik nog geen half uur gespeeld sinds de aankoop enkele weken geleden!
Amai, allemaal + reacties Moet wel inorde zijn dan. Wou gewoon even checken, omdat ik tegenwoordig niet meer iedere hype geloof (zoals Enter the Matrix). Bedankt al voor jullie leuke reakties.
Ik vind Vice city alleen al het geld waard. GTA 3 is alleen wel zwaar minder leuk dan VIce city vind ik. Als je eenmaal vice city hebt gedaan wil je niet meer terug naar GTA 3.... althans dat is bij mij zo.