Bij sommige spellen (Prince of Persia, Burnout 2) zijnd de linker en rechter rand weg. Ze lopen niet recht met het beeldscherm, maar er is gewoon een soort van kartelrand. Ligt dit aan het spel of aan m'n tv of misschienm'n xbox. Heeft iemand hier ervaring mee? Thanx.
wat voor 'n tv heb je?? heb zelf een 82cm breedbeeld en heb hier absoluut geen last van (heb van die 2 alleen PoP)...
Waarschijnlijk heb je je beeldscherm settings niet goed staan ... ga naar het settings menu en dan display en veander deze naar wens
Neej Burnout heeft gelijk, dat is mij eerder ook al opgevallen en dit is een algemeen xbox probleeem, ik heb em namelijk al drie keer opgestuurd, ze kunnen er niks aan doen. Ik had panzer dragoon, en als ik dat speelde liepen de randen bijna onder een hoek van 45 graden! Spellen waar ik het mee heb: -panzer -the matrix -unreal championship Er is dus nix an te doen...
Euhm ligt het dan ook niet een beejte aan je tv...want het is niet bij iedereen die die spellen heeft, ik heb bijvoorbeeld bij UC daar geen last van, dus het ligt niet aan je xbox maar wel aan je tv, of ben ik nou gek...
Wellicht is het een combinatie van je XBOX + Kabel + Merk/Type TV. Heb je een originele kabel er tussen zitten? Heb je je XBOX op een andere TV geprobeerd? Heb je dat ook met verschillende instellingen geprobeerd?
Ik heb gewoon een 55 cm 4:3 scherm. Burnout 2 had het ook op de tv in de woonkamer. Ik heb er een originele kabel tussen zitten en bij verschillende instellingen blijft het. Dus het zal inderdaad wel een combinatie zijn. Ik heb er verder niet veel last van, maar het ziet er eigeblijk niet uit.
ik heb dat probleem ook bij Burnout2, de randen buigen langzaam naar binnen aan de rechterkant, alsof het buiten het oorspronkelijk bedoelde beeld is.
Ik heb het uberhaupt met elk spel, ongeveer 1,5 centimeter van het beeld mis ik, bij wolfenstein kan ik bv neit eens kijken hoevel tijd er over is. maarja dat ligt wel aan mij tv. wel vervelend dat je bij bijna geen een spel je beeldscherm kan instellen, kan wel heel vaak op de PS2.