Rainbox Six 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Die standaart in volgens mij het beste
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Na dit, en de vorige topic te hebben gelezen, zit ik er ook een beetje over te denken deze game aan te schaffen.

    Is het de moeite waard, of het de game een hoge Leg 'm in de kast waarde?
     
  3. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer heb je aardig snel uitgespeeld, maar is altijd nog leuk voor de 2e keer. En als je Live hebt heeft deze game geen Leg 'm in de kast waarde. Want de Live functie is zo verslavend, alleen als je het voor het eerst speelt word je wel vet afgeslacht en het duurt best wel lang voordat je het schieten echt onder de knie hebt (tenminste bij mij).
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, ik heb Live, en zoek eigenlijk al een tijdje een game die mij juist in combinatie met Live kan boeien...

    Zal eens op Xbazar en dergelijke rondkijken. :cool:
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    de CoOp op Live is echt zooo verslavend, dat is het enige wat ik doe omdat ik op sharpshooter enzo toch wordt vermozzeld door al die gasten die het de hele dag doen :)
    maar echt cker de moeite waard en genoeg hollanders online...
     
  6. gerjan

    gerjan Guest

    hmpz, had niet helemaal goed gelezen, maar er zit dus geen offline multiplayer(coöp) in? Das zwaar kut
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    neej.. alleen op live... ik hoorde dat ze dat wel in de PS2 doen... een offline CoOp
     
  8. gerjan

    gerjan Guest

    :mad::mad::mad::mad: pffft moet ik maar snel op de een of andere manier live krijgen..

    Kan je wel met 2 op live?
     
  9. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    G-Unit ga aan de PGR2 :9
     
  11. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij aan de RS6:3 ;)
     
  12. marty22

    marty22 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een ok spel, maar ghost recon is wel veel beter. Meer tactical, en op een veel inteligenter manier moeilijk. Bij rainbow six is het meer een soort van trial and error moeilijk. Steeds weer op een andere manier proberen, en je komt er wel.
    Bij ghos recon, moet je echt nadenken om de juiste strategie te bepalen.
     
  13. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een aardige game, maar ook niet meer dan dat. Je tegenstanders zitten iedere keer op dezelfde plaats en de AI van je vijanden is ronduit slecht. Zal wel weer een game zijn die voornamelijk ontworpen is voor de Live-mogelijkheden die erop zitten. Hoop niet dat ze dat blijven doen. Ik wil graag ook leuke single-player games spelen!!
     
  14. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die missie gehaald die je in je eentje moet doen. Dan moet je die accountant van Vargas naar buiten leiden. Kom ik die trap naar het dak op, begint het spel te loaden en loopt vervolgens vast, kom ik opeens weer in het hoofdmenu van het spel. |:-

    Zijn er meer mensen die dit gehad hebben? :confused:
     
  15. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik specifiek niet gehad maar ook bij mij loopt het spel edcht heel vaak vast, vooral op Xbox Live.
     
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb RS3 gehaald samen met me xbox en XIII, een paar maanden geleden. op het hoesje van RS3 staat een grote gele balk met NIET VOOR VERKOOP. komt dat omdat ie samen met me xbox in dat pack zat ofzo, of benk de enige?
     
  17. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Is in verband met die action pack ja.

    Je hebt winkels die zoiets dan los proberen te gaan verkopen terwijl dat eigenlijk bij zo'n pakket hoort. Vandaar dat het erop staat.
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, in sommige levels loopt hij af en toe vast. Vooral op xbox live bij Garage. Hij signt dan opeens uit xbox live.... Hebben meer mensen hier last van...?
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook, en dan alleen maar bij garage de rest van de levels doen het perfect
     
  20. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vaak bij Airport 1 dat ie even vastloopt en daarna weer verder gaat, maar daar heb je weinig aan als je dan al doodgeschoten bent.
     

Deel Deze Pagina