Gouranga zit weer eens met een probleempje... Ik had dat "Handwriting" progje gedowned maar die schijnt niet te werken op mijn PC. Nu wilde ik het dus verwijderen, maar... Kep geen idee waar die bestandjes staan en k weet al helemaal niet hoe ze exact heten!! Kan iemand mij helpen? Want MSN doet het op zich wel weer maar MSG+ heb ik eraf moeten gooien ... En die wil k dus terug, maar als k het installeer dan krijg ik een foutmelding: Kan geen bericht sturen naar [Naam] blah blah blah... Omdat dus ergens nog die 'Handwriting'-bestandjes staan! Wraah k word gek! Voor degenen die niet weten wat k precies met dat progje bedoel, kijk eens op www.msgplus.net. (is geen spam, maar dat kon je wel raden dacht ik zo )
Ik heb het net geinstalleerd, de fout die sommigen maken is denk ik het direct installeren van de plugin. Er wordt duidelijk van tevoren gezegd dat je eerst dat andere dingetje moet installen. Wat ook meegeleverd wordt. Anyway, ik las ergens iets dat je gewoon alles uit de map plugins moest verwijderen, van MSNplus. Werkt dat niet?
Handwriting sucked :{ Iedereen doet het ineens omdat het nu ineens zo tof is ofzo :{ net als de l33t bReEzAh namen en bewegende namen. Jammer dat ik het niet kan uitzetten
ik lees net op het forum van msgplus.net dat het alleen werkt op Windows xp. Dit is dus alleen nuttig als je Windows XP hebt!!! Je kunt de plugin verwijderen door de bestanden in de map C:\Program Files\Messenger Plus\Plugins (kan anders zijn in jouw geval) te verwijderen.
Ik niet snap? Wa is dat dang ik lees het bericht op de site alleen wat houd het in heb je alleen xp nodig geen andere apparaten ofzow?
Start > Find > Files or Folders , dan zoeken en kijken of hij heet gevonden wat jij wou. Je kan ook doen: Start > Settings > Add/Remove Programs, dan krijg je een lijstje en kan je kijken of hij daar bij staat.
Ik heb het moeten deinstalleren. Ik had om de haverklap last van het feit dat mijn getypte boodschappen niet meer aankwamen. Jammer, maar het wordt toch irri op den duur...
Ik heb Windows XP, Messenger Plus, en ik heb Ink als eerst geinstalleerd, waarom doet ie het dan niet?