Hoi Ik vroeg me af of ik nu nog wel een GBA SP zou kopen, aangezien ik wat dingen heb gehoord dat er een nieuwe GBA komt maar ik weet niet precies wanneer en of dat waar is. Dus mijn vraag is is al bekend wanneer ongeveer de nieuwe GBA komt? Alvast bedankt
sorry maar ik begrijp niet wat je bedoelt ik heb er toch staan aanschaffen en toch niet afgeschaft? (tenminste ik denk dat je afgeschaft bedoelt)
Idd.. De nintendo DS is een heel ander iets.. dus niet te vergelijken met de Gamecube of met de GBA het is gewoon iets nieuws. Er zal eens wel een opvolger komen van de GBA maar die is nog niet aangekondigd. Na mijn mening zou je er dus gerust nog één kunnen kopen als je dat wilt. Het duurd echt nog wel een tijd voordat de opvolger van de GBA komt.
Maar ook met nieuwe graphics of blijven die het zelfde? Kan iemand dat met zekerheid zeggen, of is het in het geheel niet bekend?
Er is nog weinig bekend over de nintendo ds. Het word een draagbare spelcomputer met 2 schermpjes. Iedere scherpje wordt voorzien van een eigen processor. De schermpjes zijn bovenelkaar geplaats. Draadloze connectivity. (ofzo) En je kan er filmpjes op kijken. (op het prototype dan) Wil je meer weten kijk dan op een andere site naar de nintendo ds want op een xbox site zal je dr niet veel over vinden
Hmm...wie zegt dat, we hebben nog geen beeldmateriaal gezien, geen demo's noem maar op. Effe afwachten tot de E3, dan krijgen we alles te zien. Ik vind handheld eigenlijk helemaal niks, is alleen handig als je op vakantie bent en dan ook alleen voor onderweg. Thuis heb je er niets aan, ja ik ga niet op zo'n piepscherm spelen. Console is the place to be
als je nou toch nog van plan bent een SP te kopen doe het dan iig 2e hands, dan raak je die van de zomer ook nog eens makkelijk kwijt ivm vakantie
Die PU-gasten hadden dacht ik al beeldmateriaal van de PsP gezien, en waren er erg tevreden over. Dacht dat ik dat eens had gelezen..?
Ze hebben ooit een keer een plaatje laten zien waarop je 2 aliens zag, de ene veel mooier als de andere door een speciale techniek die de psp heeft. Maar goed ik ben iniedergeval benieuwd naar de nds dat vaga ding ik wil nou wel eens weten wat het iss
importeer een gba-sp uit amerika en je betaalt slechts 75 euro (99$ ~ €75) ik heb zelf ook een Amerikaanse Gba-sp en ben er erg tevreden mee..(europeese,amerikaanse,japanse spellen spelen allemaal op de amerikaanse sp!
Even een klein offtopic vraagje; binnenkort krijg ik een GBA. Dus ik ben me een beetje aan het orriënteren op de games. Maar ik zie vaak staan "Battery save" of "Cartridge save". Bij dat tweede kan ik me wel iets voorstellen. Maargoed, kan iemand me uitleggen wat het precies is? edit: Golden Sun is bijvoorbeeld battery save, en Zelda link to the past cartridge save.