LucasArts cancelled nu ook Sam & Max (update)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 4 mrt 2004.

  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Antrax, bombrieven, nucleare aanvallen - stuur ze vooral naar het hoofdkantoor van LucasArts. De flippo's daar hebben namelijk, nadat ze eerder al het vervolg op Full Throttle annuleerden, nu ook het veel meer belovende vervolg op Sam & Max in de prullenbak gegooid. Men vond het niet de juiste tijd om een adventuregame op de PC uit te brengen en is derhalve maar gestopt het met spel.

    "After careful evaluation of current market place realities and underlying economic considerations, we've decided that this was not the appropriate time to launch a graphic adventure on the PC" says Mike Nelson, Acting General Manager and VP of Finance and Operations. There is currently no plan to reduce staff.

    LucasArts is duidelijk het spoor bijster en lijkt het adventuregenre nu voorgoed achter zich te hebben gelaten. Wat kunnen we hier nog aan toevoegen? Knurften! Soms zou je toch willen dat het al 1 april was.

    Mocht je het, net als velen, oneens zijn met deze beslissing dan zou je het kunnen proberen een vriendelijk mailtje te sturen naar de mensen van LucasArts op het volgende mailadres: pr@lucasarts.com. Niet dat petities in het verleden veel uitgehaald hebben, maar wie weet dat ze nog bij kunnen draaien. Mixnmojo heeft een artikel online geplaatst waarin het ingaat op de neergang van LucasArts als ontwikkelaar en uitgever - een bedrijf dat bagger als RTX Red Rock verkiest boven potentieel geniale titels als Sam & Max: Freelance Police.


    source: gamer.nl

    ------------------------------------


    Dit is echt niet te geloven, al die bagger die ze wel uitgeven, maar een top game als sam n max word gecancelled. Ik keek echt uit naar deze game (eindelijk weer een goede adventure) maar nee hoor 2 maanden voor de release date trekken ze de stekker er uit.

    Fuck de lucasarts directie.

    hier kan je de trailer nog bekijken

    http://download.filefront.com/84110...a670c88ff6dbbb36966d93b18b72ff6b40e7a5dbe858d

    Ik zal ze maar eens een mailtje droppen die pr-boyz van lucasarts.....

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2004
  2. Silverdrake

    Silverdrake Enter the Dragon

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop alsof alles waar tegenwoordig lucasarts op staat fout gaat. Het cancellen van geweldige spellen zoals een vervolg op één van de beste adventures aller tijden, en het totaal verneuqen van de beste MMORPG concepten aller tijden ( SW Galaxies ).

    Nee, mijn rotsvaste vetrouwen in LucasArts rust nu op een bedje zand met het bordje "drijfzand" erop.

    Slechte slechte slechte ontwikkelingen. Ik hoop niet dat we een EA tijdperk krijgen waar uitgemolken franchises, slecht doordachte games die verkopen aan het grote publiek de originele game-concepten en innovatie uiteindelijk laten uitsterven.
     
  3. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer, Sam & Max en ook Full Trottle waren supergames!!!
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    tjonge tjonge
     
  5. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien heeft lucasarts inderdaad wel gelijk dat er geen markt is voor adventures, want ook hier kan niemand het blijkbaar schelen dat deze game gecancelled is.....
     
  6. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach zo'n rottig spel :{ Van mij mogen ze het wegflikkeren :{
     
  7. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga je geweldig diep schamen wegens zo'n onrespectvolle houding jegens een geweldige klassieker als Sam & Max :{
     
  8. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe kan het nou een klassieker zijn als het nog niet eens uitgebracht is?
     
  9. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Deel 1 was een klassieker :) Ik heb alleen een demo gespeeld een hele tijd geleden dus ik zou niet weten of die leuk was.
     
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Deel 1 uit 1993 (als ik het goed heb) was in die tijd een adventure game die z'n tijd echt ver vooruit was! Ik denk dat ik de game ontdekte rond 1996 ofzoiets.

    Maar de moeder van alle adventure games is toch wel: The day of the tentacle. Dit spel grenst dus echt aan het fabelachtige begrip: perfectie:cool:
     
  11. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol :+
     
  12. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt 10 jaar eerder was sierra er al met toppers als king's quest, space quest, larry etc etc
     
  13. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    toch zijn dat games die me nu mateloos irriteren door de irritante interface en (toch wel té slechte graphics) Day of the tentacle 'had it all' en kan in mijn ogen (waarschijnlijk alleen in mijn ogen :9 ) zelfs nu nog mee met de monkey islands en andere hedendaagse adventure games.
     

Deel Deze Pagina