Idd, en 4x zo groot als gewone mu, namelijk 32MB Je kan heb ook als gewone usb stick op de pc gebruiken. Aanrader! en even duur!
Kan je ook je speler van Top Spin overzetten naar een andere Xbox?? Als dit zo is is dat wel heel handig..
Ja, je kunt inderdaad een afzonderlijke speler in Top Spin kopiëren naar je MU. De save games zijn niet al te groot...
Ik heb een probleem met de MU bij Rainbow Six 3. Ik kopieer van de ene xbox de date naar de MU en daarna zet ik het op de HD van de andere xbox. Maar als ik dan het spel opstart staat er : Campaign not started, terwijl ik op de xbox waar de oorspronkelijke data staat wel gewoon kan beginnen in de campaign waar ik gebleven was. Weet iemand hoe dit kan ? De data staatop de Xbox maar het spel leest het niet en Laden kan ik niet vinden. Zou ik mijn profile moeten wissen misschien ?
Ik heb nog steeds een probleem met de MU en Rainbow Six 3. Erger nu nog zelfs. Ik heb waarschijnlijk te vroeg mijn xbox uit gezet en nu moet ik dus weer helemaal overnieuw beginnen. Gelukkig heb ik een backup op mijn MU maar als ik die op mijn xbox zet, dan vind het spel het niet en staat er nog steeds : Campaign not started. Heeft iemand aub een idee wat ik moet doen. Ik had net the parade uitgespeeld dus ik baal behoorlijk dat ik nu van voor af aan moet beginnen. ( offtopic : komt er na the parade eigenlijk nog een level ?)
De xbox zelf slaat de campain die je aan het spelen bent ook niet op.. als je midden in een campain stopt en je doet toch save game en je kijkt de volgende dag dan moet je weer helemaal op nieuw beginnen. Ik denk dat de memory unit hetzelfde werkt. Je kunt gewoon niet beginnen op de helft van een campain. Je moet altijd opnieuw beginnen.
Ik heb het niet over die 3 saves die je hebt tijdens een spel. Ik moet helemaal overnieuw beginnen nu. Dus dat level Alpine Village. Terwijl ik net The Parade uitgespeeld had. Hiervoor kon ik wel gewoon bij de laatste missie beginnen (lijkt me logisch ook dat je het spel niet in één keer hoeft uit te spelen). Ik kan in Custum Mode ook geen andere levels kiezen. Oftewel : De savegame staat op de xbox maar het spel leest het niet in.
Ik. Omdat ik 'm gratis kreeg in een XBox Live kit. Nee. Euh... Ik stuur je morgen wel een lijst met namen.
Tsja.. da's niet handig.. ik weet niet wat er gebeurd is.. de enige oplossing is om opnieuw te beginnen.
Ik heb een paar vragen over een MU, hopelijk kunnen jullie me helpen: Mijn Xbox doet het niet goed, waarschijnlijk is de lens niet goed ofzo. Nou gaat 'ie volgende week weg naar Microsoft, en dan bestaat dus de kans dat je je saves kwijtraakt. Nou is dus de enige oplossing om een MU te kopen, lijkt me. Mijn neefje heeft ook een xbox, dus ik kan ze wel overzetten naar zijn harddisk, maar daar zou ik graag een aantal dingen over willen weten... Hoeveel blocks gaan er op een 8 mb MU? En hoe gaat dat met grote save-games, van bijv. Splinter Cell, die iets van 1500 blocks innemen ofzo? Kun je die in delen overzetten, of ben ik die kwijt, want die passen lijkt me nooit in 1x op zo'n MU. Alvast bedankt, Reikoe
Een MU bevat ongeveer 500 blocks.. dit is goed om bv. 2 Top Spin poppetjes erop te zetten.. en een heleboel savegames.. maar die van Splinter Cell van 1500 blocks zal niet gaan. Ik denk wel als je 2 Xbox'en aan elkaar koppelt dat je dan alle save games en DC van de een naar de ander kan verplaatsen.. ik weet dat niet zeker... hopelijk heb je hier wat aan!
D-STR.com, bedankt! (Wat is DC??) Dan maak ik me in ieder geval geen zorgen om mijn save-games van Fifa enzo. Dat is dan geen probleem. Zijn er verder nog mensen die wat meer weten?? Hoe spaar ik mijn grotere savegames?