weet iemand wat mijn instellingen moeten zijn in mijn ruoter om online te kunnen met PS2? ik heb chello en een sweex 4 port routertje
Ik zou deze vraag ff op een forun van de PS2 tegenhanger van XBOXworld stellen... ik ben bang dat niet veel mensen je kunnen helpen.... mag je zelf nagaan hoe dat komt
heb je geen handleiding bij gekregen? en hebben ze geen forum voor de ps2? (/edit: like dutchbastard said) daar kan je het best vragen denk ik zo
volgens mij hoef je daar je router niet anders voor in te stellen als wanneer je een normaal netwerk hebt. Zelfde manier als voor xboxlive lijkt mij.
Ik kon het bij mij gewoon aan de router hangen, autosetupje kiezen, naam invoeren en ik zat online ik hoefde dus nix anders in te stellen. (Ik moet alleen n og steeds die pin code invoeren, ligt hier al een maandje te wachten tot ik me ps2 weer aanzet.)
ik heb de gegevens van mijn xbox(dashboard) overgenomen en bij de ps2 ingevoerd werkte meteen,zou zeggen probeer dat eens misschien dat je toch een verkeerde instelling hebt
Staat dat niet in het boekje, hoe dat moet? Er zijn genoeg site's van PS2 en ook van de PSX dus... Even een lijstje... Netwerk > de games Stap voor Stap Uitleg Kosten Hardware Verbinden met kabels Netwerkinstellingen Als je nog meer wilt weten, moet je hier ff kijken, of ff zoeken bij google. Sucess ermee!