Jah word zo wel beter he? Dit is ook veel leuker om te doen, van dat knippen word je helemaal gek, Thanx Martijn
Er mag wel wat knip en plak werk in zitten natuurlijk, maar niet zoals die ene gast die gewoon ff de controller en xbox heeft uitgeknipt en dacht dat die klaar was
Ja als je een xbox wallpaper maakt kom je er eigenlijk niet onderuit (knippen en plakken). Dat die van mij alsnog mooi is, tsja.... /pats
Als je rustig aan doet dan mag je best blijven hoor... HEEJ MAAR ZITTEN JULLIE WALLPAPERS ZONDER MIJ TE MAKEN?? waarom word ik nooit ingelicht als er leuke threads zijn!! Nou moet ik er ook een maken natuulek!!! over een week ofzo als ik wakker ben
Tsja ik had je gewaarschuwd, maarre hoe kom je er nou opeens weer in? Martijn heeft je gebanned dus ik weet niet pcies op wat voor manier, denk op IP ofzo, zeker inbel?
Bjah dat lijtk me toch duidelijk dat we dat soort links niet toestaan, laat staan de plaatjes direct in het forum
ik heb daarna niets meer gepost dus dat die link het ineens wel dee kan ik niks aan doen maar goed ik snap het jullie zijn super streng ik zal uitkijken wouter
Vind toch knap waardeloos xxxbox. Wilde zowel geestelijk als lichamelijk als maagd mijn trouwnacht ingaan.................en dat heb jij dus verziekt
sollie xenior ik had na moeten denken ik ben oversexxxt vandaar maar ik zal het noooooit meer doen anders bannen ze me weer