[halo] probleem

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chefke, 17 jul 2002.

1. Chefke

Chefke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff un n00b vraagje

k zit al vast in level 1 van halo
    k zit in de gang met drie poorten daar staat op 51, 52 en 53ik kan niej verder en net trug

weet iemand hoe dih werkt

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet naar nummer 52 en dan zie je Jennifer Lopez
    Dan moet je je kans grijpen, succes !!!!

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Re: [halo] probleem

Als je niet weet wat je daar moet doen moet je ook gewoon niet antwoorden.

ontopic, ik heb geen idee

4. Flood

Flood Guest

misschien kun je eronder onderdoor bukken of overheen springen..

5. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Sorry, maar als je om in level 1 al om hulp zal vragen, denk ik nie dat je ver zult komen, level 2 is namelijk ietsje pittiger en een stuk uitgebreider :)

6. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, misschien is dat ergens bij het einde van level 1? Als je daar een beetje rondrent dan zou je vanzelf de eindscene van dat level moeten krijgen. Ben je al die kamertjes al een keer ingeweest?

Zoek anders op internet naar "Halo" en "Walkthrough" dan vind je vanzelf een site met daarop stap voor stap uitgelegd hoe je verder moet. Ik raad wel aan om dit zo min mogelijk te gebruiken, want het wordt er een stuk minder leuk van.

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je bent zeker bij die escape pods, moet je gewoon doorgaan en naar een andere ruimte(moet je volgens mij door smalle gangetjes), in die andere ruimte is de escape pod die je moet hebben

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp echt niet hoe je in level 1 nou vast kan zitten. Gewoon het spel volgen en dan kom je er vanzelf. Het kan echt niet ver zoeken zijn....

9. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    je moet idd doorlopen, en dan krijg je geloof ik zo'n nav-point naar een smal gangetje, of ben je daar al geweest :confused:

10. Chefke

Chefke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar k ben nu al veel verder

er zat gewoon in zon smal gangetje een poort maar die ging de eerste keer niet open, dus hep ik ff overnieuw gedaan en ging wel ope

maare thnx

11. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn veel plaatsen waar je gewoon wat door moet lopen om een event te triggeren of om info te krijgen over wat je moet doen.
    in level1 moet je bv een deur openslaan, kheb waarschijnlijk 5 keer teruggekeerd omdat ik dacht dat die deur toch niet openkon, tot ik na een half uurtje vloeken er naar toe liep en zag dat ik b moest duwen:eek:

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je moet ook goed luisteren naar de aanwijzingen van dat digitale vrouwtje (ik ben haar naam ff kwijt 8)). Dat merkte ik toen een paar doorgewinterde FPSsers op m'n doos zaten te HALO-en, die renden overal naar binnen om alles af te knallen en zapten alle filmpies door enzo en luisterden niet naar de hints en dan zeiden ze steeds: "huh?? wa moe'k nou weer doen??"

Ik weet niet of jij daar veel aandacht aan besteed of niet, maar ik kwam er zelf na een half level achter dat het allemaal veel logischer is als je goed luistert naar dat vrouwtje en ook je maten die je tegenkomt in het spel...

13. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    OOOOwh cortana, zeg dat dan meteen :D

14. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    idd goed luisteren.

maar ik vind toch dat ze engelse ondertitels erbij hadden mogen zetten, diene guiltydinges is soms wel moeilijk om te begrijpen.

gelukkig staan ze allemaal netjes uitgetypt op halo.bungie.org :)

15. Black Moon

Black Moon (-YYG-)

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [halo] probleem

mwah, pies of koekjes is dat, ga maar naar level 9 waar ik nu zit,
    complete suicide, tenmiste op heroic dan}:]

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: [halo] probleem

Level 9 suiside op HEROIC??? Man dan doe je toch echt iets niet goed hoor. Op legendary was ie gewoon te doen al is dat stuk op het schip het moeilijks van dat level.

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    kheb nu bijna alle levels uit op legendary buiten the library.... mm deze lvl is echt niet te doen ... COMPLETE SUICIDE mja.... let's say... just practise!

18. Black Moon

Black Moon (-YYG-)

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind da level best wel shit, maar fuck halo, ik heb net doa3 gehaald dus die speel ik nu fftjes, volgende week halo maar weer:cool:

Deel Deze Pagina