Gerucht Special Edition Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 5 mrt 2004.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is meer een vraag??? Een vriend van mij is bedrijfsleider bij onze plaatselijke Free Record Shop en die had van iemand van het hoofdkantoor gehoord dat hij van een vertegenwoordiger had vernomen dat er ook een "Special Edition Xbox" uitkomt dit jaar deelsbekleed met echt traanplaat.....

Ik weet dat er in Europa alleen nog maar "Limited Editions" zijn/worden uitgebracht maar bijvoorbeeld in Japan is er die Panzer Dragoon Orta Editie uitgebracht en dat was een "Special Edition Xbox" en geen "Limited Xbox" dus het zou eventueel kunnen.

Dit is dus een gerucht en hoeft niet waar te zijn alleen zou ik graag van iemand (b.v. Xboxworld) willen weten of dit volkomen onzin is of dat het misschien waar is??

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    sterker nog, het IS waar. geval heet Crystal Xbox geloof ik, en moet 199 gaan kosten..

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  4. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar is toch al een thread over geweest met foto's, is al een tijdje geleden

edit: ohw, hij staat al boven mij

Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  5. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Tevens wordt er een beperkte oplage Xboxen in Japan uitgegeven (niet voor belang van ons maar...) een blauwe in het teken van DOA Online en een Witte (niet doorzichtig!) elk 1000 uitgave.. Dacht ik!

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, die hebben heel veel special editions. Ook toen met Panzer Dragoon etc.

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, zouden ze hier ook is moeten doen, ik zou dolgraag een PDO of DOA xbox hebben :)

8. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @ kobold van die Crystal Pack weet ik ook allang en dat is een "Limited Edition" uitvoering net zoals Xbox Kasumi-chan Blue een "Limited Edition" is met DOA online en een hugepillow (Japan) waar jij het over hebt maar ik heb het over een "Special Edition Xbox" nu nog maar 3 soorten van uitgebracht op de wereld namelijk 2 in Japan (Panzer Dragoon Orta Editie en voor de release van de Xbox in Japan was er ook deze zwarte uitvoering tijdelijk te koop ) en voor de oorspronkelijk "Launch Team" van Xbox (met handtekening van Bill)...

Ik heb het dus NIET over een "Limited Edition" uitvoering maar over een eventuele "Special Edition" met bekleed traanplaat (= metaal)

Ik wil dus weten of die uit komt.... (Je hebt dus gelimiteerde uitvoeringen van de Xbox en speciale uitvoeringen en daar zit dus verschil in!)

Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  9. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik dacht al dat transparante plastic had niet veel weg van 'ECHT' traanplaat.

10. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of het waar is maar ik zie wel een heleboel foto's met een gewoon een traanplaat sticker erop:p
    ik heb iig nog nergens van gehoord

11. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb ook nog nergens van gehoord maar lijkt mij dus egt niet mooi een xbox met traanplaat erop

12. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb namelijk liever een "Xbox Special Edition" dan een "Xbox Limited Edition" want die zijn nog veel zeldzamer en vaak zitten er extra unieke dingen bij zoals Gesigneerde Keyring + unieke serienr. (kijk hier) of certificaat van echtheid + handtekeningen (Bij Xbox Special Edition - Panzer Dragoon Orta) of zelfs gesigneerde Xbox door Bill Gates Xbox Special edition for Xbox launch team (die is pas echt vet ook doorzichtig maar dan met parelmoer groen/paars)

maar niemand (@xboxworld) heeft nog wat gehoord over een Xbox Special Edition (met traanplaat) voor Europa??

13. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
  14. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @Toyota Yaris dat is geen "Special Edition" Xbox maar een "Limited Edition" Xbox mijn thread gaat over een eventuele "Special edition" (met traanplaat en NIET!! die Crystal Pack) voor Europa... zucht schrijf ik zo onduidelijk of snap niemand het..|:- :confused:

15. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, sorry ligt niet aan jou ik had niet goed gelezen!

:)

Deel Deze Pagina