xbox 2...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaL, 24 jul 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    toen'k laatst 't nieuws zag over nvidia en xbox 2 was'k wel ff verbaasd... zogezegd zou een medewerker van nvidia zich versproken hebbe over 't feit of nvidia zou meewerke aan de xbox 2 (lees't artikelke mor as ge't elemaal moet wete op de site).... mmm, de xbox is juist uit!!! Ze zijn nu toch nog niet bezig zeker met een 2e xbox!.... .... .... ?!

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, ze weten dat ze weer zullen gaan samen gaan werken met nvidia, dus in zekere zin zijn ze al bezig met Xbox 2

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    duh, tuurlijk zijn ze bezig met xbox 2, netzo als sony met ps3 en nintendo met de volgende console

zitten veel ontwikkeljaren in hoor

xbox2 kwam toch rond 2006 ergens

4. markorius

markorius Guest

Meer richting 2006 vanaf 2002 gezien

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    2006? mmm, vraag'k me wel af wat der daar zoveel beter aan gaat zijn.... hoelang eeft't geduurd voordat de ps2 uitkwam na de release van de psx? toch ook paar jaarkes nie?...
    mja.... kblijf toch nog ma ff gewoon bij mijne'n xbox alvoor te gaan denke aan den2e

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat er zoveel beter aan gaat zijn? Pfff in 2006 is er zoveel nieuwe game-technologie dat je er nu nog nieteens over durft te dromen!

Er zat geloof ik een jaar of 5 tussen de release van PSX en PS2.

tIs natuurlijk altijd leuk om te speculeren over toekomstige game-consoles, maar om er nou echt op te gaan zitten wachten o.i.d.? Beetje zinloos zou ik zeggen, zeker omdat de Xbox nog maar net uit is.

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat wij, en vooral ook MS zich nu gewoon moet richten op de Xbox, aan de games en xbox live enzo..

8. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    // off-topic

Nintendo is niet bezig met een nieuwe console, die wil na GameCube net als Sega zich gaan focussen op games. Dit heeft de nieuwe CEO van Nintendo bekend gemaakt bij zin aantreden. Simpelweg omdat ze gewoon te weinig geld met de hardware verdienen, mochten ze echter toch ooit in toekomst weer aan een console beginnen dan lijkt mij dat deze waarschijnlijk vanaf dat moment ongeveer 4-5 jaar op zich laten wachten.

// on-topic

Ik denk zelf dat het best wel eens zou kunnen dat MS zijn console gelijk op de markt wil gooien met Sony, maar zelfs indien dit niet het geval is, dan nog zijn ze nu al bezig. Gewoon targets neerzitten, huidige product analyseren (sterktes/zwaktes), bepalen wat dat machintje straks allemaal moet gaan kunnen.

9. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo raar aan als ze bezig zijn met Xbox2??? Auto-ontwerpers zijn toch ook voortdurend bezig auto's te verbeteren?? Het wil nog niet zeggen dat hij binnenkort uitkomt die Xbox2 hoor, ze zijn er mee bezig, als ze nu beginnen en ze releasen hem in 2005 ofzo zijn ze er 3 jaar druk mee geweest en dat moet toch een prachtig console'tje worden??
    Mmmz ja

Deel Deze Pagina