Niet op de xbox (voorlopig niet iig) Maar wel aantal games met de zelfde stijl, die erg veel belovend eruit zien!!
Voor de komende 4 jaar komt er GEEN GTA serie op de xbox uit ! Waarom?? Omdat die flikkers de rechten hebben opgekocht! Okee, toen sony hoorde dat Bungie werd opgekocht vonden ze dat ook niet leuk!!
GTA3 mag dat hopen bedoel je.. GTA3 is wel een hele coole game.. True Crime gaat zwaar roelen als het aan ons ligt.. Martial Arts.. Yummie!!
Ja joh??? Was toch Xbox Xclusive!! Edit: Net nagecheckt.. En het klopt!! Jammer, maar nu toch hopen dat die beter is dan GTA3!! En op de Xbox zal die er hopelijk wel een stuk beter uit zien!! Edit!
Je molt een auto, kijkt achterom, je ziet een brandend wrak en daarnaast 2 lijken van mensen die door de explosie zijn meegedood, loopt 10 meter de hoek om, je maakt een blokje om en dan... Waar is het wrak?? Dus, die engine zuigt kont!
GTA 3 op de PC is een schoonheidsfout! Wij hebben Lekker True Crime lekker Kung FU en Martial Arts erbij. Als het net zo leuk wordt als het in mijn hoofd zit... Dan zal het heel goed worden....
er zit heel wat in mijn hoofd en dat ziet er ook allemaal mooi uit, maar ik denk niet dat dat allemaal gaat gebeuren...