Ik ben een beetje rond gaan kijken op verschillende online XBOX shops. En nu zag ik een XBOX Harddisc van 120 GB. Hiermee kun je spellen muziek en DVD films opslaan nu wil ik weten of iemand hier ervaring mee heeft en hoe dit werkt. Op de site staat niet hoe dit werkt dus vetrouw ik het nog niet. Dit is de site waar ik zo'n harddisc gezien heb http://archief.xboxworld.nl
Misschien dat het op legale wijze ingebouwd kan worden, maar dan vervalt garantie, en dan kan je alsnog alleen maar grotere/meer soundtracks erop zetten en is het vrijwel nutteloos. Of je moet het via illegale manier doen, maar het is hier niet geoorloofd om daarover te praten.
Nee je moet die bios flashen enzo, vind het echt onzin. Xbox zelf is al goed zat, spellen zijn zeker 60 waard en zoniet dan 30 euro en dan zelf nog niet dan kun je naar xbazar. Al die emulaters en linux op de xbox is ook vette bullshit, heel dat ombouwen heb je geen reet aan. xbox dvd speler schijnt er ook aan kapot te gaan, naja iedereen gewoon je xbox zo laten . Zo werkt ie al perfekt.
Hoe denken jullie erover als je bij je Xbox een grotere harde schijf in wilt bouwen om LAN te spelen met spellen die je netjes orgineel gekocht hebt. Dus dat je het spel al hebt maar niet twee keer hoeft te kopen om in je eigen kamer LAN te spelen. Dit heb ik (nog) niet gedaan, maar ik ben benieuwd naar jullie mening
Ik vind dat een goede zaak. LAN is nu gewoon geen succes omdat je maar met 1 per xbox kan meestal en dan dus minstens 4 schijfjes nodig hebt. Eigenlijk zou je de date vanaf 1 xbox naar die andere 3 moeten kunnen sturen en dat op de harde schijf zetten zodat alleen de lan optie ook op andere xboxen hebt met 1 cdtje.
Het zou idd wel handig zijn , maar om nou gelijk een 120 gb HD erin te zetten vindt ik ook erg overbodig
ik vind het maar triest als je spellen op je harde schijf gaat zetten. zo krijgen de mensen die daar een jaar of nog langer aan gewerkt hebben een hele verkeerde indruk of het spel nou goed is of niet maar ja moeten jullie ook zelf weten