Hoi, Ik heb met de Far Cry demo een klein probleem. Tijdens het spelen krijg ik de hele tijd flikkeringen door mijn beeld heen. :{ Ik heb een Gforce FX 5900 XT 128 MB en ik heb hem niet overclocked ofzo. En hij is ook niet te warm ongeveer 40 graden. Pas bij 120 graden stopt hij ermee, dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand misschien waar het dan wel aan kan liggen? Ik kan Far Cry wel gewoon spelen, maar het is wel heel irritant. Ik heb de settings op ( als het wat uitmaakt ) high staan. Behalve de texture filter die staat op Medium. En het water op very high ( prachtig gewoon dat water ) En loopt gewoon soepel. Ik heb ook natuurlijk de laatste drivers en directx 9.0b geïnstalleerd. Help mij plz, Xatos
wat bedoel je met flikkeren, dat de stenen bijv. een zwarten gloed krijgen en zo? Dat heb ik namelijk.
Ik heb bij mn zwager de tweede demo gezien en flikkerde de bergen ook al zo. Ik denk dat het gewoon een fout in dat level is in de demo..
Heb je de 2e map van 38 mb erin geplakt? Als je dat hebt gedaan kun je beter even de hele 2e demo downloaden van 550 mb. Daar zaten ook bugfixes in. Dus daar zou het aan kunnen liggen. Verder drivers even checken.
Ja ik heb de nieuwste drivers. Ik denk zelf dat het komt, omdat het de demo versie. Ik had die 2e map er in gedaan.